tiistai 24. joulukuuta 2013

Jouluaaton kuulumiset

Nyt on jouluaatto vietetty ja nautittu myös pitkän tauon jälkeen hieman vapaammasta ateriasta ja herkuista. Jouluaatto alkoi mun normaalilla aamupalalla sekä Joulupukki ja Noitarumpu elokuvalla! 

Aamuköllöttelyn jälkeen menin sukuloimaan kahteen eri paikkaan ja palasin kotiin vasta äsken.

Olin ollut tosi kilttinä, koska sain ihania lahjoja mm. vaatteita, meikkejä, lahjakortin jne. :) 

Jouluruuasta en tykkää yhtään joten vapaalla aterialla söin lihapullia, perunaa, salaattia ja karjanlanpiirakoita. Herkkuina söin mm. hieman suklaata, karkkia ja kakkua. Nam! Oli hyvää. 

Taas tuli kumminkin todettua, että vapaasta syönnistä ei missään nimessä tullut hyvä olo vaan tukala ja huono. Herkut eivät myöskään maistuneet niin hyvältä kuin olin odottanut. Kaikki siis aivan psyykkistä. Tosi jännä miten se mieli lähtee heti väärille raiteille kun syö vapaammin. Mulle nimittäin tuli heti sellainen olo, että apua nyt on viimeisen 1,5 vuoden urakka laitettu vessanpöntöstä alas. :D Tiedän ettei tämä ole totta mutta silti tuli sellainen olo. 


Huomenna lähden Joensuuhun sukuoimaan sekä yökylään rakkaalle ystävälle. Mun ystävä on hommannut mulle kaikki salikortitkin että pääsen tekemään normaalit treenit myös siellä.(Täydellistä) 

Reissussa mua odottaa vielä yksi vapaasyöntipäivä (perjantai), muuten pysyn ihan normaalissa ruokavaliossa. Tämän vapaasyönnin jälkeen ei ole sitten niitäkään enää tiedossa ja itseasiassa se ei haittaa yhtään, nyt kun taas muistin että mikään ruoka/herkku ei tunnu niin hyvältä kuin mitä tää treeni ja mun nykyinen ruokavalio mulle antaa. :)

Blogi hiljenee joulun ajaksi. Palaan taas sunnuntaina kirjoittelemaan miten mun reissu meni! 

Tsemppiä treeneihin kaikille myös näin joulun alla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti