maanantai 2. joulukuuta 2013

Rakas Joulupukki


Hei rakas joulupukki!

Olen ollut aika kilttinä tänä vuonna ja ahkeroinut kovasti töissä ja vapaa aikana. Olen oppinut paljon uusia asioita töissä ja koulussa. Olen myös antanut aikaa itselle ja oppinut kunnioittamaan omia rajoja sekä olemaan kiitollinen jokapäiväisistä asioista. Olen ollut myös aika ahkera kotitöissä ja olen saanut uusia kotihoitovinkkejä ystävältä joita olen hyödyntänyt nyt myös kotona.

Jos pukki tulet jouluaattona käymään niin olisi kiva jos toisit edes yhden lahjan näistä toiveistani! Listassa on vinkit mistä minkäkin lahjan saa, jos vaikka tontuilla on liian kiire jotain näistä tehdä.

T. Johanna 



Stadiumista






Kylmälaukku (6 pack innovator), Body Action Helsinki / geevoima.fi / mustana





Stadiumista




Stadiumista




Stadiumista


Stadiumista




Stadiumista




Stadiumista




Body Action Helsinki / Geevoima.fi










Topt Ten / CDON.com




Hemtex







Nelly.com



Anttila / Iittala




Anttila / Iittala





Gigantti/Anttila





Casa kello / Stockmann





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti