keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Treenejä 1,5 viikon tauon jälkeen


Nyt on kroppa saanut levätä tarpeeksi ja voin sanoa, että olo on ihan erilainen kuin viikko sitten. Tuntuu, että oisin eri ihminen. Mieli ja keho on saanut levätä ja on mulla on tosi positiivinen fiilis koko ajan. :)


Maannatai alkoi mulla taas töissä. Viikonlopun duunit painoi vähän päälle, mutta silti oli yllättävän paljon virtaa maanantaihin nähden. 

Työpäivän jälkeen pääsin taas hoidattamaan selkääni Ihanaan Hyvinvointi Suloon. Eli viikko starttasi todella hyvin. Hieroja kävi taas selkää läpi ja totesi, että nyt oli jäykemmässä kunnossa kuin viimeksi. Varmasti johtui siitä, että en ollut yli viikkoon harrastanut liikuntaa. 

Osa nesteistäkin oli viikon aikana hävinnyt kehosta (Itse huomasin tän kevyempänä olona sekä että paino putosi noin 2 kg viikon aikana). Hieroja huomasi, että iho ei tuntunut samalle ja kehokin ei ollut niin pehmeä kuin viimeksi. 
Tuli tosi hyvä olo hieronnan jälkeen! Kiitos Sulolle! :)


Toi painonlasku oli tietenkin hyvä asia (mun mielestä), mutta se johtui puhtaasti siitä, että ne nesteet lähti kehosta pois kun en harrastanut liikuntaa. Kovassa salitreenissä lihas kerää nestettä ja kun mäkin treenaan 5 kertaa viikossa salilla tosi kovaa niin lihaksen ympärillä on melkeimpä koko ajan nestettä. 


Tiistaina mulla piti olla treenit Mikon kanssa, mutta Mikko joutui siirtämään treenit viimehetkellä ja teinkin treenin Kampin motivuksella yksin. Pelotti vähän, että miten se treeni kulkee tauon jälkeen, mutta yllättävän hyvin jaksoin. Toisilla on niin, että tauon jälkeen tulee vähäksi aikaa ihan mielettömiä suorituksia ja taas toisilla tauon jälkeen tämä ns. "herääminen" takaisin treenaamiseen voi kestää vähän pidempään. Itsellä keho herää pikku hiljaa.


Tiistain treeni:


Supesarja

• Ylätalja kapealla otteella (vasta ote) 4 x 15
• Alatalja kapealla otteella (vasara ote) 4 x 15

--

• Kulmasoutu kp 3 x 12-12 x 17,5 kg/käsi

• Avustettu leuanveto 8, 6, 4, 3

Triplasarjana:

• Vipunostot suorin käsin sivulle 3 x 15 x 4kg/käsi

• Vipunostot suorin käsin eteen 3 x 15 x 4kg/käsi

• Vipunostot taakse 3 x 15 x 4kg/käsi

--

• Pystysoutu leveällä otteella 4 x 15 x 17,5 kg

Supersarja

• Vatsat penkissä 3 x 15

• Vartalon kierrot 3 x 15 x 10 kg

--

Treeni meni hyvin, mutta kaipasin kyllä Mikon kuria treeniin että oisin saanut vietyä sen ihan loppuun asti. Onneksi perjantaina pääsen treenaamaan Mikon kanssa. :)



Keskiviikkona pääsin ajoissa jo töistä ja menin suoraan siitä salille Martinlaakson Fitness24Seveniin tekemään jalkoja.


Keskiviikon treeni:


• Pystypunnerrus smithissä 15 x 68 kg, 2 x 15 x 78 kg,  15 x 88 kg


Supersarja

• Jalkaprässi kapealla jalka-asennolla 15 x 140 kg, 2 x 12 x 150 kg

• Etureidet laitteessa 3 x 15 x 75 kg

--

• Bulgarialainen kyykky 3 x 15 / jalka

--

• Etureidet laitteessa pumppaamalla ilman taukoja 3 x 20 (per jalka)

--

• Pohkeet istuen 4 x 20 x 30 kg

• Pohkeet seisten omalla painolla 40, 30 sek palautus venytyksssä, 30 


Mua vähän pelotti tää jalkatreeni näin 1,5 viikon tauon jälkeen mutta hyvinhän se meni. Kunnon polte oli jaloissa ja treeni kulki ihan hyvin. Ei vielä ihan täydellä teholla mutta suunta on oikea. :)


Illan tuhlasin tv:lle. Mulle tuli eilen postissa Vampyyripäiväkirjojen uusin tuotantokausi (tiedän, katson todella outoja ja huonoja sarjoja. :D) ja katsoin monta jaksoa putkeen. Yritän edelleen ottaa aika rennosti jotta vatsa pysyy kondiksessa. Treenien jälkeen yritän tosiaan aina nyt levätä enkä hösöttää. :)


Ainiin, unohdin muuten mainita, että olin lauantaina kavereiden kanssa Kalliokieeroksella, selvinpäin tietenkin.  Oli ihan hauskaa ja ainakin oli kokemus. Mulla meni myöhempään kuin olin ajatellut joten poikaystävä kävi yöllä hakemassa mulle kaupasta joka on 24 h auki niin maitorahkan (mun iltapala), jonka söin sitten pokkana baarissa. :D On aika kiva kun poikaystävä on näin mukana tässä mun hommassa. :)




Tälle vatsa näytti kun nesteitä oli hävinnyt, tällä hetkellä ne on tullu jo takas. :D



Selkätreenin jälkeen. 



Tässä asussa olin Kalliokierroksella. :)





2 kommenttia: