maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulun aloitus treenit

Sunnuntaina menin illalla käymään salilla tekemässä etureisitreeniä ja taas intervallia.

Sunnuntain treeni:

• Pystypunnerrus smithissä jaloilla kapealla jalka-asennolla 5 x 15 x 48 kg (yhdellä jalalla) + kahdella jallalla putkeen 40 x 48 kg

Supersarjana

• Jalkaprässi kapealla jalka-asennolla 3 x 15 x 150 kg

• Etureidet laitteessa 3 x 10 x 70 kg

--

• Bulgarialainen kyykky 3 x 15 / jalka

• Loitontajat 4 x 20 x 37 kg

• Lähentäjät 4 x 20 x 45 kg

• Pohkeet smithissä 4 x 12 x 80 kg

• Vatsat jumppapallolla 4 x 20

Lopuksi 30 min intervalli crossarilla.


Treeni meni muuten ihan hyvin mutta supersarjassa polveen taas rupes sattuu niin paljon, että jouduin lopputreenin varomaan polvea ja se on vieläkin vähän kipee.

Illalla sitten pakkasin minipusseihin mun viikon eväät, koska lähden keskiviikkona sukuloimaan Joensuuhun. :)



Tänään mun aamu alkoi jo klo 5, kun heräsin syömään aamupalaa ennen Mikon treenejä. Mulla oli klo 7 Mikon kanssa treenit Kampin Motivuksessa ja tänään treenattiin mun selkää.


Maanantain treeni:

• Kulmasoutu kp 2 x 15 x 10 kg/käsi, 2 x 15 x 15 kg /käsi, 10 x 20 kg/käsi, Tiputussarjana; 10 x 25 kg/käsi, 10 x 17,5 kg/käsi, 15 x 10 kg/käsi putkeen

• Kulmasoutu tangolla nojaten penkkiin 2 x 15 x 12,5 kg (vastaotteella, 3 sek pidot), 2 x 15 x 12,5 kg (myötäotteella, 3 sek pidot)

• Ylätalja naruilla 3 x 15 x 25 kg + pumppaukset restpausella yht. 30 x 30 kg

• Maastaveto tempausotteella 10 x 30 kg, 10 x 40 kg, 10 x 50 kg
(ylhäällä lapoja yhteen)

• Selän ojennukset väärinpäin selkäpenkissä 40, 30, 20, 10


Oli taas perus aamukankeutta mutta silti treeni meni hyvin ja mukava oli vaan taas keskittyä treenaamiseen ja olla itse miettimättä mitään. Tein vaan sen mitä käskettiin. :D Huippua oli!


Treenin jälkeen menin töihin. Pääsin ajoissa töistä ja menin klo 14 Satsiin posettelemaan toisen biksumimmin kanssa. Ihana oli vaihtaa kuulumisia ja saada taas vertaistukea. Oon kyllä onnellinen, että oon projektin myötä tutustunut uusiin ihmisiin jotka ymmärtää tätä hommaa ihan täysin ja keille pystyy puhumaan tästä hommasta tuntematta huonoa omatuntoa. :) Kiva oli myös pitkästä aikaa taas posetella ! :)

Posettelun jälkeen jäin tekemään vielä intervallin. Menin sisäpyörällä 30 min.

Muuten oon koko illan kuunnellu joululauluja ja pakkallut tavaroita valmiiksi Joensuun reissulle. Huomenna oon vielä Helsingissä mutta sitten pääsen sinne! Huomenna on myös mun vapaa-ateria terveenä yli 5 kuukauteen! Odotan innolla! :)

Ihanaa joulua kaikille!! :)




Näin paljon oli porukkaa Kampin metroasemalla kun olin menossa töihin. :D




Posettelua Satsilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti