tiistai 10. joulukuuta 2013

Treenejä, posettelua ja kuvia esityksestä


Maanantai alkoi mukavasti töiden parissa. Maannataina mulla ei ollut salitreeniä, mutta töiden jälkeen menin tekemään salille viikon ensimmäisen intervallitreenin crossarilla. Menin sillä taas puoli tuntia niin, että tein aina tietyn väliajoin kunnon spurtteja. Tuli tosi hyvä olo! Menin yhteensä 12,5 km. 

Tänään mun aamu alkoi klo 5 aamupalalla jonka jälkeen lähdin Mikon treenattavaks Kampin Motivukseen.

Väsytti ihan sikana ja taas mietin, että mitäköhän mun päässä on liikkunut, että oon sopinut nää treenit mutta kyllä se taas kannatti. Taaskaan ei ole painoja ylhäällä, koska en niihin kiinittänyt huomiota.


Tiistain treeni:

Superina:

• Ylätalja laveällä myötäotteella

• Ylätalja leveällä vastaotteella

45 sek palautus.

--

• Ylätalja rusetilla, pumppaukset 1 min

--

• Alatalja istuen, kolme eri vetokohtaa, 30, 60, 60, 60

--

• Alatalja pumppaukset 1 min

--

Superina:

• Ylätaljassa vipuvetona kahvat 3 x 20

• Pulloveri tangolla ylätaljassa 3 x 20

--

• Alataljassa rusetilla maaten pumppaukset 1 min

--

Superina:

• Selän ojennukset selkäpenkissä 50, 30

• Jalkojen heitot selkäpenkissä väärinpäin 50, 30


Treeni meni itsessään aika sumussa eli en ollut kunnolla vielä herännyt, mutta kyllä se sattu sitten ihan joka paikkaan! Kunnon polte lihaksissa koko treenin ajan ja viimeseen asti kyllä yritin vääntää, enkä luovuttanut. Kaikista eniten mua sattu toi viimeinen supersarja alaselälle. Se kipu oli sanoin kuvailematon. Ekan sarjan jälkeen mun oli pakko mennä vaan lattialle makaa ja koukistaa jalat mun vatsan päälle. Sattu vaan niin paljon. Oli kyllä kaikkensa antanut olo tän jälkeen. 

Treenin jälkeen lähdin töihin ja tein vähän lyhyemmän päivän, kun se oli tänään mahdollista. Töiden jälkeen tulin kotiin ja katselin vähän sarjoja ja klo 19.30 menin kaverin kanssa kahville ja kahvittelun jälkeen mentiin yhdessä posetreeneihin. Oltiin taas vuokrattu Myyrmäen uimahallin pikkusali posetreeneihin ja poseteltiin noin tunti. Kiva oli jutskailla ja vaihtaa kuulumisia ja mukava oli myös posetella. :)


Energistä viikkoa!!



Tässä kuvia itsenäisyyspäivän esityksestä.



























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti