tiistai 13. elokuuta 2013

Haukkaa ja Ojentajia

Tänään menin töihin jo ennen kello kahdeksaa ja työpäivä venyi taas vähän ylitöiksi, mutta ei se haitannut. Musta on mukavampi saada asiat tehtyä ennen kuin lähden kotiin, jottei ne jää kummittelemaan mieleen. 


Töiden jälkeen tulin kotiin ja olin aivan rikki. Jalat on tosi kipeät eilisestä treenistä ja väsytti ja oisin tehnyt mitä vaan, että oisin saanu jäädä nukkumaan sohvalle. Onneksi poikaystävä kumminkin pakotti lähtemään salille. 


Täytyy myöntää, että on kyllä suuri apu, että puoliso käy myös salilla ja melkein yhtä paljon kuin itse, niin sinne on paljon helpompi mennä. Yleensä oon kyllä innokkaana menossa, mutta pt-treenien jälkeinen päivä on aika tappo. 


Tein tänään hauista ja ojentajia. En saanut ihan niin hyvin irti itsestä kuin olisin halunnut ja kuin olisi pitänyt. 


Tiistain treeni:

• Hauiskääntö tangolla 12 x 10 kg, 10 x 17 kg, 2 x 10 x 19,5 kg

• Hauiskääntö kp 4 x 6 x 10 kg/käsi

• Hauiskääntö alataljassa tangolla 4 x 8 x 32 kg

• Hauiskääntö alataljassa naruilla pumpaten 4 x 20 x 18 kg

• Ojentajat ylätaljassa naruilla 4 x 8 x 23 kg

• Ojentajat ylätaljassa tangolla 4 x 8 x 36 kg

• Ranskalainen punnerrus z-tangolla 4 x 10 x 22,5 kg

• Penkkidippi suorin jaloin 3 x 10


Ihan hyvin painot nousi, mutta puuttui se tekemisen meininki. Energiaa ei ollut ja en saanut kauhean kovaa hikeä päälle. Aina ei tietenkään voi mennä huippuhyvin, mutta pääasia että treeneistä ei luisteta. :)


Sovittiin tänään muidenki Team Fitfarmin Bikini Fitness syksy 2014 kisaajien kanssa, että ruvetaan järjestämään tietyin väliajoin yhteisiä posetreenejä. Mun mielestä tää on ihan huippu juttu! Pääsee tutustusmaan muihin saman henkisiin ihmisiin, joilla on samanlainen projekti menossa. Hyvä myös saada vertaistukea! Kisoissa on sitten hyvä kun tuntee edes jotain porukkaa. Toivottavasti ei jännittäis sitten kisoissa niin paljoa. :)


Huomenna mulla on välipäivä! Pääsen vuoden tauon jälkeen kampaajalle; Lauttasaaren HairSpottiin! JEE! 


Kiitollisuuspäiväkija:

• Olen kiitollinen että en antanut tänään periksi ja menin kaikesta huolimatta salille.

• Olen kiitollinen, että ensimmäistä kertaa katsoessani muita Bikini mimmejä ei mulle iskenyt pakokauhu, ehkä pieni epätoivo, mutta ei kumminkaan pakokauhu! Edistystä! :D

• Olen kiitollinen että olin normaalia sosiaalisempi tänään.



2 kommenttia:

  1. Jeee mäkin odotan yhteisiä posetreenejä!!:) mahdollisimman pian niitä! Ja hei, älä mitään epätoivoa tai kauhuja pode, you look great ;)

    -Katriina
    www.katriinamaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Joo, huippua päästä treenaamaan yhdessä! :) Kiitos tsemppauksesta! Toivottavasti nähdää pian! :)

    VastaaPoista