sunnuntai 11. elokuuta 2013

Sunnuntain treenit ja Dance Audition!

Tänään heräsin ilman herätyskelloa jo ennen kahdeksaa ja söin kaikessa rauhassa mun aamupalan, joka muuten edelleen tuntuu todella isolta. :) Toisaalta mulla olikin kauhee nälkä joten ihan hyvin se kumminkin uppos.


Aamupalan jälkeen lähdin salille ystävän kanssa tekemään päivän treenin.


Sunnuntain treeni:

• Ylätalja rusetilla 2 x 8 x 48 kg, 2 x 8 x 41 kg

• Ylätalja naruilla viistoon vedot 2 x 10 x 47 kg, 10 x 50 kg, 12 x 55 kg

• Alatalja naruilla selkävedot 4 x 8 x 14 kg

• Ylätalja tangolla, vasta otteella 4 x 8 x 48 kg

• Kulmasoutu kp 4 x 6-8 x 20 kg/käsi

• Vinopenkki tangolla 8 x 30 kg, 3 x 8 x 32,5 kg

• Tasapenkki tangolla 8 x 27,5 kg, 3 x 8 x 30 kg

• Kulmasoutu seinää vasten pumpaten kp 3 x 20 x 7 kg/käsi


Oli tosi hyvä treeni ja kiva oli pitkästä aikaa tehdä ystävän kanssa yhteinen treeni. Saa vedettyä itsensä ihan loppuun asti, koska tietää että ystävä varmistaa ja auttaa viimeisissä toistoissa. Näin lihas saadaan kulutettua totaalisen loppuun. Tuli hyvä fiilis ja kiva oli aloittaa sunnuntaipäivä tällä tavalla!


Kun pääsin kotiin, söin päivällisen eli päivän hiilariaterian, joka nautitaan aina treenin jälkeen. Kerkesin vähän aikaa hölläillä kun taas tuli aika jatkaa matkaa. 


Mulla oli tänään Dance Audition yhteen lattari/show -ryhmään. Jännitti taas mennä, mutta onneksi menin! Tuli hyvä fiilis! En oo tanssinut koko kesänä joten esiintyminen ei mennyt ihan täysin nappiin, mutta meni ihan ok:sti. Huomenna saadaan jo tulokset ja jos pääsen ryhmään niin ekat treenit on jo keskiviikkona. Jee! :)


Sunnuntain Kiitollisuuspäiväkirja:

• Olen kiitollinen itselleni että uskalsin taas hypätä mukavuusalueeltani pois ja osallistua tanssihakuun.

• Olen kiitollinen että poikkean tänään mun pakkomielteisistä rutiineista ja menen elokuviin! (Avaan teille joskun enemmän näitä mun pakkomielteisiä rutiineja:D)

• Olen kiitollinen siitä, että tänään katsoessani Bikini Fitness karsintoja minulle ei iskenyt täysi epätoivo. :)





Tasan 12 kuukautta aikaa kisoihin! Tässä tilanteessa ollaan nyt. Paljon on tehtävää!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti