perjantai 30. elokuuta 2013

Showteamin pääsykokeet

Terveisiä sohvalta! Kauhea flunssa on jatkunut koko viikon. Nyt hieman näkyy jo valoa tunnellin päässä, mutta olen ollut kyllä todella pahasti rikki. 

Siitä tiedän, että ollaan oikeasti kipeenä kun ei ole minkään näköistä hinkua liikkua yhtään mihinkään ja salille ei edes kiinnosta mennä.

Parantelen oloa nyt koko viikonlopun ja toivotaan parasta, että ensi viikolla pääsen normaalisti jo treenaamaan.


Eilen oli yhden tanssiryhmän koetanssit ja mietin koko päivän, että olenko kykeneväinen irrottautumaan nenäliinapaketista 30 minuutiksi pääsykokeisiin. 

Ryhmä on tanssikoulun ykkösryhmä, joka esiintyy ja kilpailee tapahtumissa ja kilpailuissa. Viime vuonna ryhmään hain ja silloin en sinne päässyt. Viime vuonna pääsin mukaan tanssikoulun toiseen ryhmään, johon oli vähän helpompi päästä. 

Mun tän vuoden tavoitteena oli, että pääsisin tähän ykkösryhmään ja siihen on/oli vain yksi pääsykoepäivä ja se sattui juuri nyt kun olen kipeänä. 

Muutama viikko takaperinhan olin siinä saman tanssiryhmän pääsykokeessa jossa olin viimekin vuonna (varavaihtoehto, jos en pääse ykkösryhmään). 

Noh eilen koko päivän mietin ja pohdin, että onko järkeä mennä; tosi kipee olo, en pysty antamaan kaikkeani, kumminkaan en pääse jne. Mutta sitten ajattelin, että mua harmittaa vielä enemmän jos vaan en edes yritä, ihan sama onko olo mikä tahansa se ei kestä pitkään. 

No, menin paikan päälle ja jo muutkin tanssijat näki, että aika huonossa kunnossa oon, mutta yritin silti sen mukaisen olotilani huomioon ottaen parhaani. Nenää niistin välissä ja olkapääkin reistaili koko koetanssin ajan, mutta silti yritin. 

Koetanssissa piti yhdessä tehdä koreo ja sitten annettiin noin 1 min aikaa käydä se läpi ja sitten vedettiin putkeen sitä. Sarjan loppuun piti aina keksiä 8 tahdin improvisaatio osuus ja se ei saanut olla salsaa (joka on ainut tanssi jota osaan edes vähän improta). Tein vain jotain mitä päähän tuli ja ajattelin koko tanssi ajan että tää peli on pelattu. Ei mitään toivoa. 

Tänään sain kumminkin ihan mahtavan viestin ja kaikesta huolimatta pääsin mukaan ryhmään! Ihan mahtavaa! Yks mun tän vuoden tavotteista toteutui ja fiilis on hyvä. Oon nyt niin onnellinen, että edes yritin. Näköjään sitä pitää vaan heittäytyä tilanteisiin ja antaa itsestä niin paljon kuin mahdollista niin hyviä asioita tapahtuu. :) 

Ilmoitin samantien, että jään pois siitä 2 ryhmästä ja keskityn tanssissa nyt täysin tähän uuteen ryhmään.


Bulli (valmentaja) on antanut mulle luvan harrastaa tanssia 1-2 h viikossa ja jos tulee enemmän tanssia niin ne viikot ajoitetaan kevennettyihin viikkoihin. :)


Nyt sitten lepoa hyvillä mielin! Mukavaa vikonloppua kaikille ja treenatkaa munkin puolesta!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti