keskiviikko 14. elokuuta 2013

Kampaajalle vuoden tauon jälkeen!

Keskiviikko starttasi taas töissä ja oli aika kiire päivä, mutta päivä meni nopeasti ja pääsin vihdoin (vuoden tauon jälkeen) kampaajalle!!



Mun fitnessmatkaa on tukemassa aivan mahtavia yhteistyökumppaneita ja yksi heistä on HairSpot. Oon melkein aina värjännyt itse hiukset ja kaveri (joka ei oo kampaaja) on leikannut latvat. Mun unelma hiusväri ois sellainen platinablondi mutta ilman ns. "värikypärää" eli luonnollinen platinablondi. :)


Mulla oli tänään varattuna aika HairSpottiin jo klo 15.30 ja olin todella innoissani!! Liike oli aivan ihana ja tosi hyvien kulkuyhteyksien päässä. Bussilla keskustasta 10 min ja bussi pysähtyy ihan melkein oven eteen ja autolla jos menee niin senkin saa tien toiselle puollelle ilman parkkimaksua. 


Mut otettiin lämpimästi vastaan ja kaikki oli todella ystävällisiä ja mulla oli heti alusta lähtien todella helppo olo. Tällä tarkoitan sitä, että joissain paikoissa fiilis ei ole kauhean kotoinen. Tuolla kyllä oli!


Näytin kuvan minkälaista tukkaa olen tässä vuosien saatossa yrittänyt saada ja aina epäonnistunut. He vain katsoivat kuvaa ja tiesivät heti miten sen saan. Siinä sitten laitettiin tyveen väriä, myöhemmin vähän levitettiin väriä alaspäin ja sitten vielä lopuksi väriä latvoihin ja avot! Täydellinen väri! Luulin, että sen värin saaminen olisi kestänyt kuukausia, että olisimme pikku hiljaa taittaneet väriä oikeaan suuntaan, mutta tää oli ihan mahtava yllätys! 


Väri pestiin pois huipputuotteilla ja näin taattiin hyvä lopputulos. Esimerkiksi mun hiukset pestiin uudella SP:n Keratin Protect -tuotesarjan Shampoolla. Shampoossa oli kolmea eri öljyä; Arganöljyä, Manteliöljyä ja Jojobaöljyä. 


Vähän tuoteinfoa: Öljyjen molekyylit työntyvät hiukseen lukiten kosteuden ja sitoen kreatiinin hiukseen. Näin hiuksista tulee vähemmän huokoiset, kosteustasapaino on oikea ja hiukset vahvistuvat sisältäpäin. Shampoo muodostaa myös suojaavan kerroksen hiuksen ympärille suojaten vaurioilta ja jälleenrakentaa hiusta. 


Hoitoaineena käytettiin samaan sarjaan kuuluvaa rakennekorjaavaa hoitoainetta ja koko tukka viimeisteltiin saman sarjan öljyllä. Mun tukka ei varmaan ikinä oo ollu näin sileä, kevyt ja pehmee! REHELLISESTI! Ihan mieletön sarja! Sain tällaisen öljyn myös kotiin ja varmasti tulen käyttämään! Muut öljyt joita oon tähän asti käyttänyt on tehnyt tukasta likasen oloisen, nyt tukka ei todellakaan tunnu likaselta. Ihanaa!


Lopuksi mun kauhean kuivat latvat myös leikattiin. Hiukset kärsii aika paljon jatkuvasta suoristamisesta, joten latvojen leikkuu oli välttämättömyys. Nyt hiukset on mun mielestä täydelliset! :) Ainahan ne vois tietty pidemmät olla, mutta nyt en oo kyllä ihan heti pidennyksiä ottamassa. :) 

Kiitos ja kumarrus Lauttasaaren HairSpotille! Jos teistä joku etsii uutta luottokampaajaa niin kannattaa käydä tuolla! Suosittelen! :)


Kun ajoin kotiin kampaajalta tiesin, että kotona odottaisi ruuan laitto ja olin niin väsynyt ja mietin miten saisin luistettua ruuan laitosta... Noh, kyllähän hätä aina keinot keksii. Lähetin poikaystävälle viestin: "Saat multa 1 lounarin nyt ja ens kuussa 3 jos teet mulle ruokaa: 700 g jauhelihaa ja 50 g spagettia :D Kelaa eli noin 40 € " :D. Kun tulin kotiin poikaystävä oli tekemässä mulle ruokaa. Täydellistä. :D 


Tänään olikin tällainen rentoutumispäivä, huomenna takaisin salille. :) 













System Professional LuxeOil -tuotesarja


Näin onellinen olin omasta uudesta öljystä ja tukasta!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti