perjantai 16. elokuuta 2013

Jalkatreeniä

Eilen oli taas kiireinen työpäivä ja olin tosi väsynyt päivän jälkeen. Kehtuutti hieman lähteä salille, mutta tiesin että siitä tulee niin hyvä olo ja saa nollattua koko päivän niin tietenkin menin treeneihin.


Eilen oli tiedossa taas jalkatreeniä, vaikka jalat oli vielä edellisestäkin treenistä kipeänä.


Torstain jalkatreeni:

• Pystypunnerrus smithissä molemmilla jaloilla 4 x 15 x 78 kg

• Pystypunnerrus smithissä rest pausella vuorotellen per jalka 4 x 10 x 48 kg

• Sumo 4 x 10 x 20 kg

• Jalkaprässi kapealla jalka asennolla 4 x 10 x 140 kg

• Etureidet laitteessa 4 x 15 x 86 kg

• Jalan loitontajat eteen nojaten 4 x 20 x 35 kg

• Pohkeet istuen 4 x 20 x 40 kg + 4 x 20 omalla painolla seisten


En pystynyt niin täysiä vetämään kuin normaalisti, koska jalat oli tosi kipeät ja meni helpolla maitohapoille. Painoin kumminkin loppuun asti niin hyvin kuin pystyin. Onneksi menin salille vaikka olin väsynyt, koska kyllä siitä aina hyvä mieli tulee! 


Tänään mulla oli etäpäivä ja töitä oon tehnyt kotoa käsin. Tänään on myös mun viikon toinen välipäivä.  Huomenna sitten taas salia ja sunnuntaina myös.


Huomenna on myös todella jännittävä päivä! Tapaan herra Bullin! Jännittää tosi paljon. :D Uskoisin että saan uuden ruokavalion ja treeniohjelman. :) Hope So! :) Huomenna lisää sitten tästä.

Oon unohtanut myös laittaa mun kiitollisuuspäiväkirjan tänne, joten nyt kolmen sijasta laitan kuusi asiaa.


Kiitosllisuuspäiväkirja:

• Olen kiitollinen että selvisin mua normaalisti jännittävästä tilanteesta ilman jännitystä

• Olen kiitollinen että voitin väsymykseni eilen ja menin salille kaikesta huolimatta

• Olen kiitollinen että osasin nauttia hetkestä

• Olen kiitollinen että olen stressanut normaalia vähemmän

• Olen kiitollinen että Annoin itselleni mahdollisuuden

• Olen kiitollinen että osasin suhtautua asioihin hieman positiivisemmin




Mukavaa viikonloppua!













Huomaatteko jotain outoa.. ehkä tummat kulmakarvat! :D Eilen oli kulmien värjäyspäivä. :D Nyrpeä ilme johtuu, kun en muistanut ostaa marjoja maitorahkaan. :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti