sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kahden viikon kehitys


 Flunssa alkaa vihdoin olla selätetty ja olo alkaa olla normaali! Ihanaa!


Viikonloppuna kävin leffassa, mutta muuten vietin aikani kotona. Kävin elokuvissa katsomassa Varjojen kaupungit. Mun mielestä se oli tosi hyvä, mutta mä pidänkin aika hömppäelokuvista. :D Leffa oli aika Twilight-matskua. 




Treenien osalta tää vikko meni sitten aivan puihin ja en uskalla vielä huomennakaan mennä treenaamaan, joten uusi viikkokaan ei ala nyt kauhean hyvin.  Mutta tiedän, että parempi levätä nyt kunnolla, jotta parannun aivan täysin. Muuten tauti vaan pitkittyy ja pitkittyy.


Lauantaina otettiin taas tän hetkisiä tilanne kuvia, jotka taas todisti, kuinka paljon matkaa mulla onkaan sinne lavalle. Oli kiva kumminkin huomata, että jotain muutosta näissä kahdessa viikossa oli tapahtunut. 


Katselin myös koko viikonlopun Bodylehden raporttia Lahden kisoista ja huhhuh kun oli mielettömiä mimmejä ja kundeja!! Kaikki näytti todella hyviltä! Miten mä maltankaan odottaa vielä niin pitkään, että pääsen sinne itse! Hieno oli huomata, että moni Fitfarmilainen toi palkinnon kotiin! Se taas vaan todisti, että olen kyllä oikeassa tiimissä ja hyvissä käsissä!


Tällä kertaa tuli vähän lyhyempi postaus mutta heti kun pääsen takaisin pelikuntoon niin päivityksetkin pitenee! :)


Huippu viikkoa kaikille!!



                        2 Viikkoa sitten                                         Nyt




                       2 Viikkoa sitten                                         Nyt



                                 Tein taas viikon ruuat!



                                             Leffaan lähdössä. :)

7 kommenttia:

  1. Millaiseksi olet kokenut FitFarmin valmennuksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Oon ollut Fitfarmilainen jo melkein vuoden ja oon kovasti pitänyt Fitramista. Kisavalmennusta ei ole mennyt vasta kuin muutama viikko. Kisavalmennuksessa oon harvemmin yhteydessä valmentajaan kuin aikaisemmin "tavan" valmennuksessa ollessani, mutta se ei ole kyllä haitannut.

      Kisavalmennuksessa fitfarmilla on se hyvä, että heidän kautta saan käytännössä kaiken; poseerausharjoitukset, mentaalivalmennuksen, "päävalmentajan", treenaajan ja tiimin kautta vertaistukea. Eli heiltä saan kaiken ja sen takia olen ollut tosi tyytyväinen.

      Valmentajia on paljon ja jos ei oikein tunne lajin parista ihmisiä, niin olen ainakin itse kokenut hankalaksi löytää hyviä valmentajia. En halunnut ottaa mitään riskejä valmennukseni suhteen ja sen takia valitsin FitFarmin.

      T. Johanna :)

      Poista
    2. Kiitti vastauksesta! :)

      Mulla on ihan perus pt jakso alkanut just FitFarmilla niin kyselen vähän kokemuksia. Ei ole tarkoitus siis ottaa kisavalmennusta, mutta juuri tuo kun ei pahemmin tunne ihmisiä jotka salia harrstaisi (nimenomaan naisia). Oletko käynyt niissä tapaamisissa, joita järjestetään kerran kahteen kuukauteen? Eivätkö järjestä jotakin tuollaista?

      Kuinka usein näit tavallisess valmennuksessa valmentajaa ja kuinka kauan olit siinä? :) täytynee lukea enempi taakse päin sun blogia ;)

      Poista
    3. Moikka,

      Okei! Mielelläni vastailen ja voit kysyä milloin vain ihan mitä mieleen tulee! :) Kyllä olen käynyt niissä tapaamisissa ja kun seuraava on niin tule ihmeessä tervehtimään! Tapaamsissa treenataan porukalla kovaa ja jaetaan kokemuksia. Itse oon tykännyt tosi paljon.

      Alussa, kun olin tavallisessa valmennuksessa niin tapasin päävalmentajaa joka oli Satu niin noin 1 kuukauden välein mutta taas pt:tä kolme kertaa viikossa. Sit kun jatkoin kevyemmällä paketilla niin näin Satua noin 1,5 kuukaude välein ja pt:tä 2 viikon välein. Nyt kisavalmennuksesa nään päävalmentajaa (Bullia) 6 viikon välein ja pt:tä kerran viikossa. :) Eka valmennus kesti noin 2 kuukautta ja sitten seuraava paketti kesti 3 kuukautta ja nyt meneillä oleva kisavalmennus kestää vuoden.

      T. Johanna :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hyvin huomaa kuvista miten se rasva palaa koko aika :) you look amazing ;)

    VastaaPoista