perjantai 18. lokakuuta 2013

300 vipunostoa ja yllätyksiä

Eilen oli vähän pidempi työpäivä, jonka jälkeen oli ihana mennä taas Mikon rääkkiin. Nähtiin taas Kampin Motivuksessa ja eilen oli edessä olkapää/hauis -treeni.

Aluksi Mikko totesi, että otetaan pieni lämmittely ennen kuin ruvetaan tekemään olkapäitä kunnolla ja siinä vaiheessa ajattelin, että tekisin jotain kevyttä käsien pyörittelyä. Noh jostain syystä mulla ja Mikolla ei ollut sama näkemys "alkulämmöstä" ja loppujen lopuksi lämmittelin tekemällä 300 VIPUNOSTOA! :D 


Torstain treeni kokonaisuudessaan:


"Alkulämmittely"

• 100 vipunostoa suorin käsin sivulle istuen (ilman taukoja)

• 100 vipunostoa taakse, pää nojaten penkkiin (ilman taukoa)

• 100 vipunostoa eteen, puolet suorin käsin myötäotteella ja puolet suorin käsin vasara otteella (ilman taukoa)

---
Triplasarjana:

• 3 x pystysoutu 20 x 12,5 kg

• 3 x Pystypunnerrus 15 x 12,5 kg

• 3 x Vipunostot nojaten penkkiin suorin käsin sivulle 15 x 4 kg/käsi

---

• Vipunostot sivulle, siitä suoraan eteen, siitä suoraan ylös ja lopuksi punnerrus ja sitten samaa reittiä takaisin (20 kertaa)

---

• Ojentajat ylätaljassa "lämmittelynä" 100 x 20 kg.

• Ojentajat penkissä 3 x 10 z x kg (en katsonut painoja) 30 sek palautukset venytyksessä

• Kevennetyt dipit 5 x 12 x xkg (en katsonut painoja)


Oli tosi hyvä treeni ja lihaksiin sattui todella paljon! Noi "lämmttelyt" sai lihakset jo heti aluksi ihan pumppiin. Olkapäissä ja ojentajissa oli treenin alusta lähtien kunnon polte. Sattui mutta samalla tuntu tosi hyvältä! :)


Treenin jälkeen menin tanssikoululle ja siellä söin taas päivällisen ennen tanssiryhmän treenejä. Treenit alkoi klo 20 ja tunti vedettiin meidän kisakoreota. Oli kiva taas tanssia ja moikata tanssikavereita. Edelleen ongelmana mulla on tää mun jäykkyys. Ei oikein noi tanssiliikkeet tuu ihan niin kuin pitäis. :D


Treenin jälkeen mun poikaystävä tuli hakee mut kotiin ja mentiin normaalisti suoraan kotio. Kun pääsin ovesta sisään niin samantien säikähdin ihan hulluna kun yhtä-äkkiä kun ihan rauhassa olen riisumassa kenkiä niin mun lapsuudesta asti ollut paras kaveri joensuusta hyppäsi vaatehuoneesta ulos ja huus "PÖÖ"! Kiljahdin ja aloitin hysteerisen naurun. Säikähdin niin paljon! 

Se yllätys josta aikaisemmin puhuin, jota poikaystävä oli mulle suunnitellut oli juuri tämä. Poikaystävä oli "hämännyt" mua ja sen takia puhunut mulle lauantaista. :D Tää oli kyllä paras yllätys ikinä! Ystävä vietää nyt koko viikonlopun mun kanssa!! Voi olla, että lukitsen sen mun vierashuoneeseen sunnuntaina ettei se lähde pois! 


Tänään käytiin töiden jälkeen tutustumassa uuteen kauppakeskus Kaareen ja mukaan tarttui muutama hyvä tarjouskin. Teen aina ihan älyttömiä heräteostoksia mun kaverin kanssa. Yleensä en oikeasti osta mitään. Se jostain syystä aina puhuu mut ympäri ostamaan aika ihme juttuja. Nyt mulle sitten jäi käteen mustat farkkuhaalarit. :D Varmasti tosi käytännölliset! :D Ne on kyllä tosi makeet, mutta en oikein tiedä missä niitä käyttäisin ja ne on jaloista niin tiukat etten voi istua niillä. :D Voi olla, että vaihdan ne vähän isompiin. Ne on kyllä stretsiä ja vyötäröstä just hyvät mutta pohkeista aivan liian tiukat. Laitan kuvan niistä huomenna. :)


Ylitin tänään myös itseni. Ystävän kannustuksella kylläkin. Lepopäivinä mun tulee syödä kukkakaalia ja inhoon sitä koko sydämmestä. Tänään sitten mun kaveri pakotti mua maistelemaan sitä raakana (hyi en voinut syödä). Sitten keitettiin sitä ja sekoitin sen jauhelihaan. Söin sen kaverin kannustuksella väkisin. Nyt oksettaa koko ajatuskin siitä. Mun on pakko saada sille joku korvaava "tuote". En vain kertakaikkiaan pysty syömään sitä. 


Ihanaa viikonloppua!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti