maanantai 14. lokakuuta 2013

Tanssiryhmän kuvat ja perusmaanantai


Aamulla oli todella kohmeinen olo kun herätyskello herätti taas kuuden maissa. Mietin vaan miten nämä viikonloput menee aina vaan liian nopeasti ohi. Työpäivä meni kumminkin mukavasti ja tänään mulla oli välipäivä salista ja urheilusta. Menin näin 11 päivää myöhemmin syntymäpäivistä iskän luokse syntymäpäiväkahville. :) 


Kiva oli nähdä iskää ja aika meni sielläkin aivan liian nopeasti ohi. Kello oli jo yli kahdeksan kun mun piti lähteä kiiruhtamaan kauppaan ostamaan viikon eväät. Nyt haastetta pakkailuun tuo, että mulla eroaa päivällinen ja lounas todella paljon toisistaan sekä välipäivinä mulla on eri ruokavalio kuin salipäivinä. Enää en pysty ihan samalla tavalla etukäteen ruokia tekemään kuin ennen. 


Tänään tuli myös lauantaina otetut kuvat tanssiryhmästä. Oon ryhmäkuvaan ihan tyytyväinen mutta yksittäiskuvassa näytän aika isolta ja jäykältä. :D Kiva olisi asennoitua, että ihan sama, koska tulen koko ajan pienentymään, mutta en voi ajatella niinkään, koska nyt ruokaa lisättiin niin paljon. Valmentaja sanoi, että paino nyt vähän nousta. No kesällä sit! :D 












Virallinen "ryhmäkuva"; Fresca Showteam!





Viikon ruuat.



Uusi lounas, kurkun mukana on jo paprikaakin. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti