lauantai 12. lokakuuta 2013

Tuplatreenit Mikon kanssa


Torstaina mulla oli töiden jälkeen taas tuttuun tapaan Mikon kanssa treenit Kampin Motivuksessa. Edessä oli viikon rankin treeni eli se tappojalkatreeni, josta olen kirjoittanut aikaisemminkin. Hirvitti tosi paljon taas mennä, koska tiesin, että kipua on taas tiedossa.


Torstain treeni:



• Kyykky smith jalka-asento leveä 5 x 15 x 32,5 kg
(palautuksen 30 sek)

Supersarja

• Jalkaprässi jalka-asento leveä  15 x 100 kg, 15 x 120 kg, 15 x 140 kg, 10 x 150 kg

• Sumoveto tangolla 12 x 30 kg, 3 x 12 x 40 kg

(palautukset 1 min)



• Reisikoukistus maaten alataljassa 2 x 15 x n. 30 kg, 15 x 40 kg

• Lantion nostot tangolla 15 x 60 kg, 2 x 12 x 70 kg

(palautukset 1 min)

• Askelkyykky liikkuen pitkällä askelella 100 putkeen

• Pohkeet seisten omalla painolla 40, 40, 30 (palautukset niin että pohje on venytyksessä koko ajan, palautus aika 30 sek)




Olin taas aivan rikki treenin jälkeen. Jalat oli aivan hapoilla. Huhhuh. Jännä juttu, että nykyisin en kumminkaan enää oksenna vaikka kuinka kova treeni olisi. Yhdessä vaiheessa oksennus oli vakio aina kovan jalkatreenin jälkeen. Treenin jälkeen oli taas voittaja fiilis. :) Jäin myös treenin jälkeen vielä hetkeksi venyttelemään salille. 


Jalkatreenin jälkeen menin tanssikoululle ja siellä oli viikottaiset tanssitreenit meidän ryhmän kanssa. Jalkoja uuvutti, mutta silti kipu unohtui tanssiessa ja oli ihana treenata tyttöjen kanssa. :) Meidän koreo on todella kiva! :)


Olin torstaina kotona vasta puoli kymmenen ja kävin pikaisesti suihkussa, laitoin kamat taas valmiiksi perjantaita varten ja sitten söin iltapalan ja menin nukkumaan. 


Perjantaina aamulla oli herätyskello soimassa klo 5.15 ja aika oli nousta aamutreeneihin. Söin ekana aamupalan ja sitten lähdin taas Kampin Motivukseen tapaamaan Mikkoa. Tänään aamulla tehtiin Yläkroppaa. 


Perjantaiaamun treeni:


Supersarja

• Leuanveto avustettu 4 x 8 (en tiedä kiloja)

• Kulmasoutu tangolla 17 x 40 kg, 12 x 50 kg, 8 x 52,5 kg, 8 x 52,5 kg



• Maastaveto tempausotteella 2 x 12 x 30 kg, 10 x 40 kg



Triplasarja:

• Tasapenkki 2 x 15 x 10 kg/käsi

• Vipunostot sivulle vinopenkissä 15 x 6 kg/käsi,  15 x 4 kg/käsi

• Vinopenkki 2 x 15 x 10 kg/käsi


Supersarja

• Vipunostot sivulle suorin käsi 4 x 15 x 3 kg / käsi

• Pystypunnerrus 4 x 10-15 x 7 kg/käsi



• Vipunostot taakse 3 x 15 x 3 kg/käsi



Supersarja

• Hauiskääntö istuen 2 x 15 x 5 kg/käsi

• Ranskalainen otsalta z-tangolta 2 x 15 x 17,5 kg


Aamulla ei ollut taas voimaa niin paljon kuin normaalisti mutta silti olin ihan tyytyväinen suoritukseen. Tehtiin aika pitkiä sarjoja ja ihan ok:n kokoisilla painoilla. Yläkroppa oli tosi hyvin hapotettu aikalailla loppuun saakka. Jokaista lihasta oikein poltteli. 


Treenin jälkeen join palautusjuoman saunassa ja hengähdin hetken. Treenin jälkeen menin töihin. Töissä oli vähän erilainen päivä kuin normaalisti. Pääsin kiertelemään Messukeskukseen kauneus-, terveys-, ja muotimessuille. Keräsin kivasti näytteitä ja aika meni oikein mukavasti. Iltapäivästä kävin vielä kokouksessa ja pääsinkin töistä siinä puoli viiden aikoihin. 


Töiden jälkeen kävin vähän sukuloimassa, jonka jälkeen kaveri tuli kylään. 
Illalla menin limulle mun lempiravintolaan Santa Fehen, jossa mulla oli treffit mun todella hyvän ystävän kanssa, jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Hän on ollut kyllä tärkeä tsemppaaja mulle koko mun projektin ajan. 

Meillä on ihan lähekkäin synttärit ja nyt en yksinkertaisesti ollut kerennyt ostaa hänelle lahjaa ja mua harmitti tosi paljon mennä tapaamaan häntä ilman pakettia. Mun ystävällä on miltei aina mulle jokin yllätys. Joskus se on tehosekoitin ja joskus esim. fööni. Hän tuo mulle aina vaikka ja mitä vaikka ei olisi mikään merkkipäivä. :D 
Nyt sitten hän etukäteen sanoi, että hänellä on mulle yllätys ja ajattelin, että sieltä tulee joku uusin kiharrin tai vastaava. :D 

Sain yllärini kirjekuoressa ja siellä oli ELÄMYSLAHJA: "Päivä Miljonäärinä". :D :D Aivan uskomattoman mieletön lahja!! 


Pakettiin kuuluu mm. 

• shampanja-porekylpy

• savi-shampanja-kasvohoito 

• suklaajalkahoito

• ruusukäsihieronta

• delux-salaatti sekä lasi kuohuvaa

Siis aivan mieletön lahja! Lasin kuohuvaa joudun skippaamaan mutta tilalle varmasti saa pepsimaxia. :) En olisi voinut edes uneksia tälläisestä paketista. Nyt sitten otin haasteen vastaan. Aion laittaa vielä paremmaksi hänelle joulukuussa joululahjan kanssa. :D Saa nähdä mitä keksin. :D




Muutoskuva Fitfarmin sivuilla


Jotkut ovat saattaneet jo nähdäkkin, että muutostarinani julkaistiin Fitfarmin FB-sivuilla. Moni varmasti miettii miksi annoin luvan julkaista yms. Tarinani on tosiaan siellä sivuilla julkaistu jo aiemminkin ja silloin pähkäilin aika pitkään annako luvan julkaisuun. 

Jutta Gustafsberg on mun suuri idoli ja hän pyysi luvan julkaisuun. Jo se olisi riittänyt mulla syyksi mutta taustalla oli tietenkin myös se, että mun unelma olisi inspiroida toisia tekemään elämän muutoksen. Jos mun muutoskuva saa edes jollakin syttymään kipinän ja uskon siihen, että elämän pystyy muuttamaan terveellisemmäksi jne, niin sen kuvan julkaisu on tehnyt tehtävänsä. 

Luonnollisesti olen edelleen todella epävarma itsestäni ja onhan se aina kauhistuttavaa julkaista itsestä bikinikuva, varsinkin nyt kun en ole vielä tavoitteessani sekä vielä kauhistuttavampaa on julkaista bikinikuva itsestä jossa olen lihavimmillani. Toisaalta kumminkin koen, että olen matkalla omaan unelmaani ja vaikka matka on vielä kesken niin hyvä on välillä yrittää pysähtyä ja tarkastella sitä nykyistä tilannetta ja yrittää olla ylpeä omista saavutuksista tähän mennessä. :) Toivottavasti joskus kuulen, että tarinani olisi inspiroinut toista. 


Ihanaa viikonloppua kaikille!!









Messujen muotinäytös.



Kaveria tapaamaan. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti