sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Kiireinen mutta täydellinen päivä

Lauantaina aamu alkoi taas herätyskellolla kahdeksan maissa. Mulla oli lauantai ihan täynnä ohjelmaa, joka vähän ahdisti, koska viikot ovat niin aikataulutettuja niin viikonloppuisin haluisin vain lepäillä.


Aamulla pakkasin kamat ja laitoin itseni valmiiksi (kiharsin tukan ja meikkasin, pakkasin eväät jne) ja matka kohti Tamperetta Bullin tapaamiseen alkoi. En ihan häntä varten laittautunut vaan mulla oli Bullin tapaamisen jälkeen edessä tanssiryhmän kuvaukset, jonne piti olla sitten vähän hienompana. :D 


Mun ystävä lähti Tampereelle mukaan henkiseksi tueksi ja toinen ystävä tuli vain kyydissä viikonlopun viettoon sinne, joten oli tosi mukava saada matkaseuraa. Mulla oli tapaaminen klo 12.00 koutsin kanssa ja taas mua tietenkin jännitti aika paljon. Onneksi kummikn vähemmän kuin viimeksi. 


Menin tapaamiseen reippain mielin ja tottakai mulla oli mielessä, että ollaanko aikataulussa vartalon suhteen ja että onko treenit tehnyt tehtävänsä jne. 


Heti aluksi otin taas vaatteet veks ja katsottiin mun tän hetkinen kunto eli seisoin valmentajan edessä bikineissä. Katsauksen jälkeen puin vaatteet päälle ja ruvettiin tosi rennosti vaan juttelemaan. 

Valmentaja sanoi, että lihaksista huomaa, että treeni on mennyt perille (olikohan se sana nyt täyteläinen, jota hän käytti. :) ). Eli olen tarpeeksi kovaa treenannut. (Jess!) Hän myös sanoi että oon tiivistynyt, joka on myös tietenkin hyvä asia. 

Kysyin itse, että ollaanhan aikataulussa ja hän vaan totesi hyvinkin kepeästi, että juuh kyllä ollaan. Tää oli musta  ihana kuulla! Eli ihan turhaan jännitin. Kaikki meni tosi hyvin!

Tehtiin samalla muutoksia mun ruokavalioon. Bulli halus nyt lisätä mun ruokaa, joten lisättiin hiilareita  jokaiseen ateriaan enemmän, lisättiin proteiinia myös päivän kokonaisproteiinin määrään, suolaa ja vettä enemmän sekä isompia annoksia vitamiineja. 

Nyt pitää taas opetella syömään väkisin vieläkin enemmän. Tuntuu todella hurjalta, mutta eipähän vielä tarvitse ainakaan nälkää nähdä. :) 

Ruokaa lisättiin sen takia, että sitten kun kisadietti alkaa niin ruokavaliosta pystyy pikkuhiljaa pudottamaan ruokaa pois. 

Ainut ongelma tuossa uudessa ruokvaliossa on parsakaali ja kukkakaali. En tykkää kummastakaan sitten yhtään. EN SIIS YHTÄÄN! Pitää varmaan murskata ne tehosekottimella ja juoda ykkösellä alas. Oisko teillä jotain kikkoja miten niistä saisi edes siedettävän makuisia? :)


Valmentaja kertoi myös, että mun muutos tarina oli saanut mielettömän huomion Fitfarmin sivuilla. Se kuva oli avattu n. 65 000 kertaa. Huhhhuh!! Aika uskomatonta. :)


Tapaamisen jälkeen mulla oli ihana olo. Sellainen rauhallinen, mutta tosi positiivinen. :) Kyllä noilla valmentajan tapaamisilla on suuri merkitys!


Tampereelta ajoin sitten suoraan Tanssiryhmän kuvauksiin. Kaveri lähti sinnekkin mukaan. Oli kyllä huippua, että kaveri oli koko matkan mukana. Kiva oli jutella ja viettää vain aikaa yhdessä. Kuvauksissa otettiin yksitäiskuvat sekä ryhmäkuva. Katsotaan millaista matskua sieltä nyt tulee. 


Kuvausten jälkeen mentiin kaverin kanssa mun kotiin ja katseltiin vain telkkaria ja oltiin. Kerkein hetken hengähtää kun mun tulikin lähteä jo tanssiryhmän esitykseen. 

Ystävä lähti tässä vaiheessa kotiin ja itse menin ekana tanssikoululle jossa treenattiin show kerran läpi. Esitys oli klo 21.00 Kallion urheilutalolla yksityistilaisuudessa. Oli ihana taas esiintyä ja niinkuin meidän ryhmähenkeen vähän kuulukin niin hauskuudesta ei ollut pulaa. Sai kyllä nauraa niin itse esityksessä kuin esitystä ennenkin. :)


Vietettiin ryhmän kanssa hetki aikaa yksityistilaisuudessa ja sitten lähdettiin ihan extempore ravintola Havannaan. Itse tietenkin olin koko illan vesilinjalla vaikka ulkopuolisesta se on saattanut näyttää vähän muulle, sillä tanssittiin ihan koko ilta. 

Havanassa en istunut ollenkaan vaan tansittiin tyyliin taukoamatta noin 3,5 h. Join vain vettä välissä ja tuulettelin, koska oli nimittäin pikkasen kuuma! Oli ihan sairaan hauskaa! Tansittiin parisalsaa, ruedaa, merengueta ja ihan tavallista bilemusaa taukoamatta. En pysty edes kuvailemaan miten kivaa mulla oli! Kiitos vain tanssikamut mun täydelisestä sosiaalisesta hetkestä! 


Lähdin kotiin siinä vähän ennen kello kolmea. Onneksi olin autolla. Selvinpäin meno yödösään ois ollu aika haastava. :D


Havannassa näin muuten myös muutamia tuttuja ja kiva oli kuulla, että hekin ovat sivusta seuranneet mun projektia ja kehuivat jo syntyneitä tuloksia. Sain myös paljon tsemppejä tulevaan. Oon edelleen aina todella yllättynyt jos saan jotain positiivista palautetta ja aina on kiva kuulla että tätä blogia myös luetaan! Yksi tuttu sanoi, että olen varmasti insipiroinut monia. Tää oli ihana kuulla! :)




Valitettavasti eiliseltä ei ole muuta kuvaa kuin tämä. :D Kuvassa jäinen maitorahka. Leikin että söin jäätelöä. :D




Ps. Pahoittelen tekstissä olevia hymiöitä. Tiedostan, etä niitä on liikaa mutta tämä päivitys tarvitsi ne!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti