torstai 16. tammikuuta 2014

Huipputarjous Hyvinvointi Sulosta kaikille lukijoilleni!

Nyt tulee huipputarjous kaikille rakkaille lukijoilleni! 

Mulla on ollut ripsienpidennykset jo useamman vuoden ja voin rehellisesti todeta etten vois olla enää ilman niitä! Ne helpottaa mun arkea huomattavasti, koska aamulla meikkaamiseen ei mene läheskään niin paljoa aikaa ja käytännössä aina näyttää huolitellulta. Ihan sama olisiko meikkiä vai ei. :) 

Syksystä lähtien Hyvinvointi Sulo on tehnyt mun ripset ja tämä on ollut yksi heidän monista ihanista palveluista joilla he ovat tukeneet mun matkaa kisoihin. Ripset on ollut todella laadukkaat ja oon ollut enemmän kuin tyytyväinen niihin. Ripsiä saa eri pituisia ja paksuisia sekä erilaisilla kaarevuuksilla. Aina katsotaan henkilökohtaisesti mikä sopii kenellekkin parhaiten. :) 

Nyt kaikilla lukijoilla on mahdollisuus saada uudet ripset Hyvinvointi Sulosta tarjoushintaan. Uudet ripset kustantaa nyt tarjouksen ajan 75 € (normaalihinta 135 €). Varauksen yhteydessä tai maksaessa maininta, että on JohanOnFitness-blogin lukija niin saa ripset tarjoushintaan. Tarjous on voimassa ystävänpäivään asti eli 14.2.2014 saakka. 

Tämä on muuten myös todella hyvä ystävänpäivälahja! Suosittelen! :)

Nyt vaan varaamaan aikaa hemmotteluun; www.hyvinvointisulo.fi 

  













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti