lauantai 18. tammikuuta 2014

Uusia Tavotteita!

Torstai oli mulla viikon pisin päivä. Olin normaalisti töissä jonka jälkeen menin Satsiin tekemään treeniä yläkropalle, treenin jälkeen mulla oli vielä tanssia, joten olin kotona vasta puoli 10 maissa illalla.


Torstain treeni:

• Rive-punnerrus tangolla 2 x 10 x 22,5 kg + 2

• Vipunostot suorin käsin sivulle seisten 2 x 12 x 7 kg /käsi + 2 x 10 x 5 kg/käsi (istuen ngatiivisella palautuksella)

•  Pystypunnerrus kp 10 x 10 kg/käsi, 8 x 12 kg/käsi

• Takaolkapäät vinossa penkissä 2 x 12 x 7 kg/käsi

• Penkkipunnerrus 2 x 8 x 12,5 kg/käsi

• Penkkipunnerrus viistopenkissä kaaressa 2 x 12 x 7 kg/käsi

• Ojentajat avustetussa laitteessa 2 x 8

• Ranskalainen punnerrus maaten z-tangolla 2 x 12 x 22,5 kg

• Ojentajapunnerrus smithissä 10 x 35,5 kg, 10 x 38 kg, 8 x 40,5 kg, 4 x 45,5 kg


Treeni meni erinomaisesti. Yllättyin itsekkin smithissä ollessani, että miten paljon sain yksin laitettua painoja. Omat ennätykset paukku taas rikki! :) Oli tosi hyvä fiilis. Se hyvä puoli tässä ylensyömisessä on, että ainakin on virtaa ja huomaan että koko ajan tulee voimaa lisää ja jaksaa tehdä kovempaa. :)


Treenin jälkeen söin päivällisen ja lähdin tanssikoululle. Tanssikoululla kerkesin ennen tanssitreenejä venytellä hyvin ja harjoitella myös mun t-kävelyä. 

Tanssitreenitkin meni hyvin ja tuntuu todella epätodelliselta sanoa, että kisaan tänä vuonna myös LatinShow:n SM-Kisoissa meidän tanssiryhmän kanssa. Rehellisesti voin sanoa, että en lähde sieltä mitallia hakemaan vaan enemmänkin kokemuksia. Taso on noissa todella kova ja ryhmät treenaavat tuonne ihan mielettömästi. Sitoudun tietenkin myös tähän ihan tosissani mutta kumminkin niin, että fitness on prioriteetti yksi. Valmentajan (Bullin) kanssa pitääkin vaihtaa muutama sana tästä ja kysellä vähän miten paljon saan aerobista lähempänä noita tanssikisoja tehdä. 


Perjantaina pääsin töiden jälkeen Lauttasaaren Hairspottiin taas kaunistumaan. Tukka kaipasi taas hellää hoivaa ja ai että oon taas niin ilonen uudesta tukasta. Värjättiin mun tyvi ja sävytettiin hiuksia taas vaaleammaksi sekä värjättiin mun klipsipidennykset saman sävyiseksi kuin mun oma tukka. 

Mulle kävi vähän ahssu juttu, kun olin siinä hiustenpesupaikalla ja mun kampaaja hiero mun päänahkaa samalla kun tehohoito vaikutti niin mä nukahdin. :D Olin niin poikki siitä torstaista. Heräsin ite siihen, että mulla oli taas suu auki ja säpsähtelin. :D En tiedä huomasiko kampaaja tätä, toivottavasti ei. :D Mutta se vaan tuntu vaan niin hyvältä! 

Kampaaja kiinnitti lopuksi vielä mun klipsit ja kiharti koko tukan mun toiveiden mukaan. Halusin että tukka on hyvin, koska mulla oli perjantaina illalla kuvaukset. :)

Kampaajan jälkeen menin käymään kotona ja sitten lähdin Myyrmäen Jäähallin salille kuvauksiin. :)  Kuvaajana oli yksi mun kaveri ja kuvia tullaan käyttämään tän blogin materiaaleissa jne. Kuvaukset meni ihan treenistä, koska kyseessä oli tietty salikuvia joten kun pari tuntia leikkii painojen kanssa niin kyllähän ne lihakset oli poikki sen jälkeen. :D


Tänään aamulla mulla oli tapaaminen Sahara Beautyssä ja kävin vähän hipistelemässä bikinikankaita jne. Lähdin sieltä varausmaksut maksettuna ja vihdoin selvillä siitä minkä väriset bikinit haluan ja minkälaisilla koristeluilla. :) Ihan mieletön fiilis kun nää asiat vaan etenee. Toivottavasti kroppakin etenis samaa tahtia! :D


Päivällä mulla oli tanssiesitys ja sekin meni ihan hyvin lievästä jännityksestä huolimatta. :) Muuten oon ottanut tänään ihan rennosti. :)





Tuolla sisällä oli pullapitko jonka ostin muille. Kyllä ois tehny mieli haukata. Ai että! Joskus (aika usein) tekis mieli vain antaa valta kaikille mielihaluille. :D Noh onneks en oo vielä antanut. :)



Hairspotissa, väri päässä. Kuva otettu ennen mun nukahtamista. :D




Valmis uus ihana tukka! Kiitos Hairspot!




Perjantain kuvauksista. :)



Uudet urheilurintsikat. Rakastuin näihin väreihin. :)












Mä ja mun poikaystävä. Meillä on mun iskän tiimipaidat päällä! Mun iskä rakensi viime vuonna hienon Jupiter nimisen HD-pyörän joka on voittanut hullun paljon palkintoja ja se lähtee kisaamaan MM-kisoihin tänä vuonna. Sain tänään Iskältä nää paidat! :) 










2 kommenttia:

  1. Hello Johanna! Mistä noi harmaan keltaiset urheilurintsikat on ostettu?��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Ne on ostettu itseasiassa Satsista. :) En oo nähny niitä vielä muytävänä muualla. Kuuluvat Niken kevään mallistoon. :)

      T. Johanna

      Poista