sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Posettelua, Treenejä ja Kehonhuoltoa

Perjantaina mulla oli lepopäivä treeneistä ja ilta menikin Great Gatsby -teemabileissä. Bileissä meni johkin kymmeneen ja sitten lähdettiin baariin. Baarissa olin puol yhteen ja sitten menin yöbussilla kotiin. Pääsin nukkumaan vasta klo 2. Yödösäreissut selvinpäin on kyllä aina aika rankkoja. :D Ilta oli okein mukava ja kiva oli viettää aikaa muuallakin kuin siellä punttien seassa. :)


Lauantaina aamulla mulla oli herätyskello soimassa klo 9.30. Mua väsytti ihan hulluna. Olin ihan muissa maailmoissa. Söin aamupalan ja lähdin rentoutumaan Hyvinvointi Suloon. 

Sulossa mulla oli varattuna aika hierontaan ja ripsiin. Sinne kun menee niin ihan kun menis kavereitten luokse kylään, fiilis on aina niin kotoisa. :) Mulla hierottiin mun selkää ja niskaa ja bonuksena vielä päätä. Oli aivan mahtavaa. Leijailin vaan seitsemännessä taivaassa. Niska mulla on kuulema tosi pahasti jumissa ja lupasin venytellä sitä nyt päivittäin. 


Hieronnan jälkeen vaihdoin vain huonetta ja pääsin makoilemaan muhkean peiton alle ja kuuntelemaan hyvää musiikkia! Samalla multa huolettiin ripset, kuorittiin kasvot ja testailtiin miten mun iho reagoi sokerointiin. Sokeroitiin mun kasvoilta haivenia pois. Ei kyllä edes sattunu vaikka tästä mua varoiteltiin. :) Vahaus sattuu mun mielestä paljon enemmän. 


Täydellisen rentoutuneena ja taas huomattavasti paljon fressimpänä lähdin Sulosta kotia kohti noin kolmen tuntia myöhemmin. 


Lauantaina päivällä kävin kummitytön synttäreillä sekä muutenkin sukuloimassa. Eli aika paljon oli taas ohjelmaa. :) Lauantai oli myös mun välipäivä salista. Ihan outoa kun näitä välipäiviä on nyt kolme viikossa. 


Perjantaina mulle oli tullut paketti kotiin! Tilasin parit uudet salikengät. kaikki hehkuttaa nyt Otomixeja mutta mulla ei yksinkertaisesti ollut niihin varaa, joten tilasin briteistä Lonsdale-merkkikset kengät. Halusin kengät jossa on vartta, jotta se tukee nilkkaa mahdollisimman hyvin. Nyt paketti tuli perille ja olin tosi tyytyväinen ostoksiini. Nämä maksoivat hurjat 20 puntaa kappale. :D


Lauantai-iltana sain myös sellaisen naurukohtauksen, että en muista milloin oisin nauranut niin paljon että vedet tulee silmistä ihan valtoimenaan. 

Kun olin Sulossa käymässä niin en nyt muista miten päädyttiin keskustelemaan kertakäyttö unisex-stringeistä, niin jokatapauksessa tämän huvittavan keskustelun päätteeksi sain mukaani yhdet sellaiset mun poikaystävälle. :D 

Pakotin lauantaina poikaystävän pukemaan ne päälle ja pitämään mulle tanssiesityksen. :D Poikaystävä ei osaa tanssia sitten yhtään, siis ei YHTÄÄN! En oo nähny ikinä sellaista henkilöä joka ei edes vahingossa menisi musiikin kanssa rytmiin. Hän on niin jäykkä ja kömpelön oloinen tanssiessa, että sitä näkyä ei voi edes sanoin kuvailla. 

No se näky kun aikuinen mies on mustissa unisex paperisissa stringeissä "tanssimassa" hänen omien sanojen mukaansa nykytanssia oli jotain aivan kamalaa ja silti niin hauskaa. :D Nauroin niin paljon etten pystynyt puhumaan ja kyyneliä piti pyyhkiä paitaan että pystyin pitämään silmiä auki. :D



Sunnuntai


Tänään nukuin niin pitkään kuin nukutti, mutta silti heräsin jo automaattisesti klo 9. Löhösin sohvalla muutaman tunnin ja sitten mulla oli treffit mun kilpasiskon kanssa Leppävaaran Satsilla posettelun merkeissä. 

Ennen posettelua tein viikon toisen intervallin ja polvi kesti tällä kertaa sen 20 minuuttia, josta olin positiivisesti yllättynyt. 

Intervallin jälkeen poseteltiin ja harjoiteltiin T-kävelyä. Voin ihan rehellisesti sanoa että mun etupose (Eli se asento, jossa ollaan kohtisuoraan tuomareita kohti) on ihan perseestä! :D Mun on pakko saada apua siihen. Nään että se ei toimi mutta en osaa korjata sitä! 


Posettelun jälkeen jäin tekemään vielä viikon viimeisen treenin. Ystävä oli muutamassa liikkeessä varmistamassa ja auttoi tekemään muutaman pakkotoiston ja sain heti ihan eri tavalla itsestä irti. Iso kiitos ystävälle! 


Sunnuntain treeni:

• Rive-punnerrus tangolla 2 x 10 x 22,5 kg

• Vipunostot suorin käsin seisten 2 x 12 x 7 kg /käsi

• Vipunostot suorin käsin istuen, negatiivisella palautuksella 2 x 8 x 5 kg /käsi

•  Pystypunnerrus kp 2 x 8 x 10 kg/käsi

• Takaolkapäät vinossa penkissä 2 x 12 x 6 kg/käsi

• Penkkipunnerrus 2 x 8 x 12,5 kg/käsi

• Penkkipunnerrus viistopenkissä kaaressa 2 x 12 x 7 kg/käsi

• Ojentajat avustetussa laitteessa 2 x 8

• Ranskalainen punnerrus maaten z-tangolla 12 x 22,5 kg, 8 x 25 kg

• Ojentajapunnerrus smithissä 10 x 32 kg, 10 x 35,5 kg


Treeni meni hyvin ja sain kyllä tuntumaan siellä missä pitikin. Varsinkin tuossa ranskalaisessa punnerruksessa ja smithissä sain ojentajiin hyvän poltteen kun ystävä auttoi pakkotoistojen kanssa. 


Muuten olen tänään ollut vain kotona ja kokkasin taas 10 päivän ruuat valmiiksi. Inhoan kokkaamista koko sydmmestä. Mulle se on välttämätön paha. Sen takia teen aina kerralla mahdollisimman pitkäksi aikaa ruuat valmiiksi.


Huomenna ensimmäinen täysi viikko taas töissä joulun ja alkuvuoden pyhien jälkeen. Nyt alkaa arki! Pitää vaan yrittää nyt asennoitua, että kyllä se muuttuu nopeasti taas rutiiniksi. :)


Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille!





Great Gatsby -teemabileiden asua



Tämmönen paketti mulle tuli postissa 




Uudet salikengät




Toiset uudet salikengät






Kummitytön synttäreillä





Uudet ripset! Kiitos Hyvinvointi Sulo!



Posettelua Satsissa (paljon korjattavaa!)




Treeneihin lähdössä




6 kommenttia:

  1. Onpa kivannäköset kengät! Kerro sitten että miten hyvin toimii ja luistaako, jos vaikka ite sortuu vielä samoihin ostoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin tähän mennessä on olleet tosi hyvät! :)

      Poista
  2. Hei mistä tilasit Lonsdalen kengät? :) Me ollaan kaverin kanssa yritetty metsästää noita pitkävartisia kun vanhat alkaa olla aika kulahtaneet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Noi on semmosesta paikasta kuin www.sportsdirect.com. :) Hyvät on kengät. Suosittelen!

      Poista
  3. Oon kans alkanut himoitsemaan Lonsdaleja, mutta joudun nyt nolona kysymään, että onko niitä olemassa omia naisille vai onko ne unisex? Edes Lonsdalen omilta sivuilta ei "women" osastolta lykännyt kuin erroria. Jollain toisella sivustolla ladies otsikon alle tuli junnukenkiä? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Juuh mäkin tykkäsin noista tosi paljon. Noi tais olla juniorkengät ja vielä poikien malli. :)

      T. Johanna

      Poista