keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Painonnostaja Varis

Eilen pääsin työpäivän jälkeen Mikon rääkkiin Kampin Motivukseen. Edessä oli jalkatreeni ja olinkin asennoitunut siihen pitkin päivää. 


Tiistain jalkatreeni:

• Lantion nostot maasta tangolla (räjähtävänä) 8 x 110 kg, 6 x 130 kg

• Jalkaprässi (paino kantapäillä, varpaat ilmassa) 2 x 12 x 120 kg

• Sumokyykky tangolla 12 x 50 kg, 10 x 60 kg

• Jalkojen koukistus maaten alataljassa 12 x 40 kg, 12 x 42,5 kg

• Syväkyykky smithissä 10 x 40 kg, 10 x 60 kg, 6 x 70 kg

• Askelkyykyt kävellen pitkä askel 24 x 12,5 kg/käsi, 20 x 15 kg/käsi

• Selän ojennus ankka-asennossa 2 x 12 x 10 kg 


Huh! Oli todella rankka treeni! Mikko vaan huus mulle ku kyykyissä en vaan päässy enää ylös, mutta luovuttaminen ei tietenkään ollut vaihtoehto (oikeesti en vaan kehdannut olla nousemasta ku toinen huutaa vieressä :D).  Askelkyykyissä tuntu, että kuolen! Mä niin inhoon askelkyykkyjä. Joka tapauksessa treeni oli siis tajuttoman hyvä. Olin aivan poikki sen jälkeen.


Treenin jälkeen menin ystävän kanssa kahville Sokoksen kahvilaan ja siellä vierähti muutama tunti. Ihana oli jutella ja vaihtaa kuulumisia. 


Tänään oli vähän kiireellisempi työpäivä, mutta se meni silti mukavasti ja pääsin hyvissä ajoin kotiin. Tänään oli salista kokonaan vapaapäivä. Ihan hyvä vaan, koska lihakset on todella kipeänä eilisestä. 

Mun ystävä tuli mun luokse kahville ja istuttiin vaan sohvalla ja jutskailtiin. Mun kaverilla oli mulle ihania uutisia!! Hän treenaa bodyfitnesskisoihin ja sain kunniatehtävän!! Hän pyysi mua huoltajaksi hänen kisoihin ja oon enemmän kuin innoissani! Hänen kisat on nyt keväällä Kultsalla ja musta on mahtavaa päästä hänen avuksi ja tueksi mukaan kisoihin! Nyt on taas jotain mitä odottaa!



Niin kuin edellisessä postauksessa kerroin mun fiiliksistä omia kisoja ajatellen ja omasta paniikista omaa kehoa kohtaan niin kirjoituksen päätteeksi laitoinkin valmentajalle hieman pidemmän viestin. 

Kirjoitin hänelle, että näytän painonnostajalta ja että hölskyn. :D Kirjaimelisesti hölskyn kun liikun. :D Anelin, että voidaanko aloittaa kisadietti mahdollisimman aikasin, koska mikään dietti ei oo koskaan mun kohdalla onnistunut. Kysyin, että miten pitkään mun pitää kärvistellä tän mun ruuan kanssa ja että onhan tää varmasti väliaikaista, että saadaanhan me varmasti nää rasvat kisadietin aikana pois. Loppuun laitoin vielä; Terveisin Painonnostaja Varis. :D

Valmentaja vastasi pitkän ja kattavan viestin, jossa kertoi että kisadietti voidaan aloittaa aikasemmin, niin sitten on aikaa vaikka mihin. Eli rasvat saadaan pois. Hän laittoi myös että nyt pitää keskittyy vaan huipputreeneihin ja noudattaa ruokavaliota tarkasti niin se palkitaan sitten dietillä. Kousti on kuuema valmentanut myös painonnostajia ja en kuulema myöskään näytä yhtään heiltä. :D Sovittiin myös kuntotsekki ensi viikon lopulle.

Tämä oli taas hyvä palautus maan pinnalle. Turha miettiä vaan pitää keskittyä olennaiseen. :) Oma mieli on vaan välillä niin epäileväinen. :) 



Huomenna tulossa taas astetta pidempi päivä; töitä, salia ja tanssia. :) Ihanaa iltaa kaikille!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti