keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vuoden 2014 tavoitteet

Uuden vuoden vaihde takana ja sain viettää sen ystäväpariskunnan kanssa. Mulla on ollut jo useamman vuoden perinteenä mun ystävän kanssa, että vietämme uuden vuoden yhdessä ja kirjoitamme paperille ensi vuoden tavotteita/lupauksia. 

Nyt siis jatkoimme samaa perinnettä ja ensin luimme meidän viime vuoden lupaukset ja tavoitteet ja sitten kirjoitimme uudet. 


Oma listani oli seuraava:


- Yksi ulkomaan matka

Aikaisempina vuosina mulla on ollut listalla aina kaksi ulkomaan matkaa, mutta nyt olen realistinen niin taloudellisen tilanteeni kannalta kuin myös meneillä olevan kisaprojektinkin kannalta, ei vain ole aikaa eikä rahaa. :D


- Päästä kilpailemaan Bikini Fitneksen Sm-kilpailuissa (eli selvitä karsinnoista eteenpäin)

Tämä on siis mun ykkös tavoite tälle vuodelle. Tätä varten treenaan ja tätä mä tietenkin lähden hakemaan. Uskon että tavoite on ihan realistinen, koska en kumminkaan lähde nyt hakemaan sitä kirkkainta pokaalia vaan tavoitteena on sijoittua karsinnoissa  siihen joukkoon, että pääsen kokemaan SM-kilpailut. 


- Vetää treenit vieläkin tehokkaammin

Olen jo nyt ihan hyvällä mallilla treenien vetämisessä, mutta haluan vielä enemmän antaa itsestäni ja haastaa koko kropan joka kerta enemmän ja enemmän.


- Olla sinut itsensä kanssa

Tää on varmasti vaikein tavoite, mutta yritys on kova! 


- Tutustua vieläkin avoimemmin uusiin ihmisiin

Haluan tutustua uusiin henkilöihin ja saada uusia tuttavuuksia ja jopa kavereita. Niitä ei voi olla elämässä liikaa.


- Höllätä / Opetella olla stressaamatta

Stressaan todella helposti ja sen takia mulla on melkein aina vatsa kipeä ja ahdistava tunne rintakehässä. Oon nyt onneksi oppinut tunnistamaan itsessä ne piirteet ja tunteet ja nyt sitten tämän vuoden tavoitteena on oppia hallitsemaan niitä ja sen jälkeen toivottavasti myös välttämään ne.

- Samoilla

Kyllä, Minä Johanna Annika Emilia haluan oppia samoilemaan! :D Kyllä, tarkoitan ihan vain olemista metsässä, enkä tarkoita nyt urheilun kannalta! Kuulema huippu stressin poistaja! Haluan antaa tälle mahdollisuuden. :)


- Oppia olemaan vertailematta itseä muihin

Varmaan kaikki jotka on ollut ikinä tekemisissä mun kanssa, tietää että tää on mun huonoin puoli ja nyt haluan tästä lopullisesti eroon. 


- Keskittyä tulevana syksynä kouluun oikein kunnolla

Opiskelen tuottajaksi ja mulla on siis koulu vielä kesken. Olen yrittänyt tän kaiken keskellä koulua käydä välillä hyvällä ja välillä ei niin hyvällä menestyksellä. Nyt kevääksi ilmottauduin poissaolevaksi ja keskityn täysillä kisaamiseen. Syksyllä haluan aloittaa taas koulun käynnin tosissaan.


- Venytellä kerran viikossa

Kehonhuoltoa, kehonholtoa ja kehonhuoltoa. Tähän mun tulee panostaa ja tämä on lupaus ei tavoite!



Nämä eivät olleet missään tärkeysjärjestyksessä, mutta nämä on niitä asioita joihin haluan tänä vuonna panostaa. Pitääkin välillä aina palata näihin ettei nämä unohdu ihan täysin. :)


Lupausten jälkeen valettiin tinat. Mun tinasta tuli hevonen ja torvi. Hevonen tarkoittaa kuulema matkaa ja Torvelle en löytänyt mitään selitystä.











Vuoden 2013 viimeiset sekunnit vietettiin parvekkeella katsoen ilotulituksia ja itse skoolasin pepsimaxilla. :) Perinteeseen on nyt kuulunut, että vuoden vaihteen jälkeen menemme aina paikalliseen. :D Joten nytkin menimme sitten käymään paikallisessa ja kaveri lauloi karaokea. Oli tosi kivaa! :) 


Tällä viikolla muuten olen voinut ottaa ihan rauhassa ja lomakin vetelee nyt viimeisiä. Huomenna odottaa taas arkeen paluu. Maanantaina olin muuten vähän shoppailemassa ja ostin tosi kivoja vaatteita alennusmyynnistä. 

Pääsin maanantaina myös Hyvinvointi Suloon jalkahierontaan! Tehtiin ihan vain palauttava hieronta mun pohkeille ja takareisille, koska ne oli niin kipeät sunnuntain jalkatreenistä. Jaloissa oli ihana tunne hieronnan jälkeen. Kiitos Sullolle! :)



Kuulisin mielelläni minkälaisia uuden vuoden lupauksia muut on tehnyt? :)


Onnea, menestystä ja rakkautta kaikille vuodelle 2014!





















Uudet vaatteet. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti