tiistai 14. tammikuuta 2014

Strive For Progress, Not Perfection

Maanantai aamu alkoi taas aika silmät ristissä. Olin koko aamun ihan pihalla mutta pikku hiljaa rupesin töissä sitten heräilemään. :D Työpäivä meni mukavasti ja töiden jälkeen menin tekemään Satsiin maanantain treenit.


Maanantain treeni:


• Ylätalja kapealla vasta otteella eteen 2 x 6 x 55 kg

• Ylätalja leveällä myötä otteella eteen ja taakse vuorotellen 4 x 6 x 45 kg + eteen pumppaukset tiputuksina

• Kulmasoutu tangolla 12 x 30 kg, 12 x 40 kg

• Avustettu leuanveto 4 x 8

• Alatalja rusetilla 2 x 10 x 37 kg

• Hauiskääntö z-tangolla 8 x 22 kg, 6 x 24,5 kg

• Vasarakääntö kp 2 x 8 x 10 kg/käsi

• Hauiskääntö scottpenkissä kp 2 x 10 x 8 kg / käsi

• Vatsat ylätaljasta naruilla 10 x 60 kg, 10 x 70 kg

• Vatsat jumppapallolla 2 x 20

• Vartalon kierrot 2 x 20 x 10 kg

• Hooveri 2 x 1 min


En tietenkään ihan niin hyvin saanut poltetta kuin jos joku olisi ollut auttamassa pakkotoistojen kanssa, mutta yritin silti vääntää vaan niin pitkään kuin jaksan. Scottissa autoin viimeiset toisella kädellä niin sain siinä tehtyä pakkotoistot.  Mulla on kadoksissa mun remmit niin en voinut laittaa kulmasoutuun yhtään enempää painoa, koska puristusvoima loppuu mulla kesken. Treenin päätteeksi jäin vielä venyttelemään ja rullailemaan rullalla lihaksia auki.


Muuten maanantai-ilta meni leppoisasti kotona ollessa. Ajattelin laittaa valmentajalle viestiä ja yrittää kinuta edes jonkun sortin diettiä. Oon vaan niin turvoksissa koko ajan ja huomaan kuinka mulla on nestettä ihan sikana kropassa. Musta tuntuu että mä vaan hölskyn ku kävelen. Kaikki paikat vaan hyllyy. :D Kaikki vaatteet kiristää ja mikään ei tunnu hyvältä. Katsotaan mitä neuvoja sieltä valmentajalta tulee. :)

Tiedän, että mun pitäis vaan keskittyy olennaiseen eli treenamiseen ja antaa vaan vartalon kehittyä. Itselle vaan välillä iskee se pakokauhu, että kisat ne vaan lähestyy ja mä vaan paisun, että miten ihmeessä me keretään saada nää kaikki rasvat pois siihen mennessä. Tää on varmasti aika monella ensikertalaisella mielessä ja tiedän, että mahdollisissa tulevissa kisoissa kun tuntee jo sen oman kehon, että miten se reagoi kisadiettiin ja mitä sieltä alta paljastuukaan niin myös tällaiset ylimääräiset hermoilut ja panikoinnitkin jää varmasti vähemmälle. :)



Musta tuntuu että valmentaja vastaa näin! :D














4 kommenttia:

  1. No mulla ihan sama fiilis ton suhteen että lähteekö nää löysät veke ollenkaan? Tuntuu etyä viikot loppuu kesken. Mutta pakko luottaa valmentajaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Juuh mulla täsmälleen sama! :) Mutta turhahan tässä on itse miettiä sen enemäpää kun valmentaja on kumminkin se ammattialinen. :) Eli luotetaan vaan koutsiin. :)

      T. Johanna

      Poista
  2. Oon kans menossa syksyllä kisaamaan ja oon samassa tiimissä myös ja itsellä on sama ongelma :D panikoin kokoajan ja oon peilin eessä että apua. Mutta eiköhän ne lihakset sieltä kuoriudu kun päästään kisadietin pariin :D tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Oi miten kiva! :) Tuu nykäsee hihasta jos nähdään pt-päivillä. :)
      Joo siis mäkin joka päivä katson vaan itseäni ja pyörittelen päätä että toivottavasti kaiken tän rasvan alta löytyy sit sitä lihasta kun nää saadaan pois. :D Mutta kyllä nää meidän treenit sen verran kovia on että pakko sieltä on löytyä. :)

      Tsemppiä sullekkin! Kiva saada aina vertaistukea.

      T. Johanna :)

      Poista