tiistai 7. tammikuuta 2014

Jalkatreeni Myyrin Kuntokeskuksessa

Tänään alkoi sitten arki. Oon semmonen ihminen, että mulla pitää aina olla jotain odotettavaa ja aina loman jälkeen iskee sellainen tyhjyys. Mun pitää nyt keksiä se seuraava asia jota odotan. Arkeen paluu on aina vaikeeta mutta tiedän, että jo viikonkin päästä on jo virtaa enemmän  ja se arki alkaa rullaamaan taas omalla painollaan. 

Työpäivä meni tietenkin tosi mukavasti ja työpäivän jälkeen menin tutustumaan Myyrin Kuntokeskukseen.

Mun ystävä lupas vetää mulle siellä uuden jalkatreenin, jossa oli sellaisia liikkeitä joita en oo aikasemmin tehnyt. Mun kaveri käy siellä treenaamassa (paikka on ihan mun naapurissa) ja hän on koulutukseltaan pt, joten olin todella hyvissä käsissä.


Kuntosali oli tosi monipuolinen ja porukkaakin oli aika paljon. Saatiin porukasta huolimatta hyvin treenit tehtyä. En laita nyt toistoja kaikkiin liikkeisiin, koska mun kaveri veti treenit mulle niin keskityin vaan itse tekemiseen. Kaikista painoistakaan en oo ihan varma. :D


Tiistain treeni:

• Kyykyt vapaalla tangolla 2 x 10-> x 40 kg

• Vaaka-hacki päkiöillä 2 x 10-> x 90 kg

• Pysty-hacki 2 x 10-> x 30 kg + laite (pudotussarjana)

• Kyykyt smithissä 2 x 12-> 20 kg (+laite)

• Etureidet laitteessa jalat kääntyny sisäänpäin 6 x 40 kg, 8-10 x 35 kg + pudotukset

• Pohkeet istuen 12 x 40 kg, 2 x 10 x 55 kg

• Pohkeet seisten 12 x 90 kg, 12 x 70 kg + pudotussarja loppuun


Treeni oli ihan sika rankka! Kaveri veti sen ihan mielettömän hyvin (Kiitos vaan!). En oo aikasemmin tehnyt noita kyykkyjä vapaalla tangolla ja se oli mun mielestä tosi vaikeeta! Kaveri autto koko ajan vieressä ja viimeisissä toistoissa oli apuna takana. Sain tosi hyvin itestä irti ja opin paljon näistä uusista liikkeistä. Jalat kiittää. :)


Treenin jälkeen jäätiin yhdessä vähäksi aikaa posettelemaan ja mentiin lopuksi vielä Infrapunasaunaan. Kyllä hiki virtasi! Ihana oli vaan olla siellä saunassa ja jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä! Ihan täydellistä! Mulla oli tietenkin jäänyt sählätessä pyyhe kotiin joten olin aika huvittava näky kun kuivailin itseäni paperin palasilla ja lopuksi olin täynnä niitä märkiä paperin palasia. :D


Kävin muuten tänään ostamassa myös viimeisen osan kirjasarjaan; Fifty Shades. Mulla oli yksi tuttu kassalla ja menin jotenki paniikkiin ja yhtä-äkkiä huomasin että pyysin kirjan lahjapakettiin. :D Hän katsoi mua vähän niin ettei usko että tää tulis lahjaks, niin kun paketti oli valmis pyysin ihan varmuuden vuoksi vielä kultaisen tarran siihen, että mun "tämä on lahja ystävälle ei mulle" -hämäys menisi paremmin läpi. :D

Mukavaa viikkoa kaikille!!


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti