sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Fit-lehti, Tanssii Tähtien Kanssa ja PT-päivät

Lauantaina aamulla mulla oli edessä taas jättärin porrastreenit. Ystävän kanssa mentiin heti aamupalan jälkeen kävelee portaat kolme kertaa ylös alas. Torstain jalkatreeni ja perjantaina rappustreeni painoi pahasti päälle ja lauantain rappustreeni oli siis aivan tuskaa.


Lauantaina menin päivällä ystävän kanssa myös kauppoja kiertelemään, mutta olin aivan poikki koko ajan, joten "shoppailu" reissu jäi aika lyhyeksi ja en löytänyt itselle yhtään mitään.


Lauantaina iltapäivällä oli Fitfarmin pt-päivät Kampin Motivuksella ja päivien tarkoituksena on treenata yhdessä muiden farmilaisten kanssa sekä päästä tutustumaan muihinkin valmentajiin. Meidät jaettiin ryhmiin eri lihasryhmien mukaan. Itse valitsin selkäryhmän.


Lauantain treeni;

Kiertoharjoitteluna:

• Kulmasoutu kp (8kg/käsi)

• Kulmasoutu tangolla, niin että tangon toinen pää on nurkassa 25 kg

• Maastaveto 30 kg

• Ranskalainen punnerrus käsipainoilla venytyksessä 10 kg

• Punnerrus smithissä väärinpäin 


Jokaista liikettä tehtiin aina minuutin ajan putkeen ja sitten vaihdettiin seuraavaan. Yhden kierroksen jälkeen palautus oli 2 min. Yhteensä mentiin 4 kierrosta.


Olin jo koko päivän ollut ihan puhki, poikki, väsynyt, joten treeneissäkään en saanut itsesti niin hyvin irti kuin olisi pitänyt. Toisaalta treeni meni hyvin rasvanpoltosta, koska syke oli aika korkealla koko treenin ajan. 


Illalla kävin vielä kaverin syntymäpäivillä. Päivä oli siis ihan täyteen buukattu. 


Tänään aamulla mulla ois pitänyt olla salitreeni, mutta mulla taas kerran kurkku oli kipeä ja flunssanen/kuumeinen olo. Pakko oli jättää välistä. En missään nimessä halua sairastua taas kerran  uudelleen. 


Tänään olin useamman tunnin lapsen vahtina ja oli ihana viettää aikaa kummitytön kanssa! :) Pääsin leikkimään barbeilla ja esittelemään omia vaatteita. :D


Illalla menin ystävän kanssa katsomaan livenä Tanssii Tähtien Kanssa. Hienoja esityksiä oli kiva katsoa ja studiossakin oli mahtava tunnelma. Mukava kokemus. :)


Koko viikko on kokonaisuudessaan mennyt aika sumussa. Uusi treeniohjelma on niin raskas, että oon koko ajan tosi väsynyt ja paikkoja särkee ja vaan yksinkertaisesti väsyttää. Voisin nukkuu vuorokauden. Paikat on myös kipeänä ja flunssan oireita pukkaa. Joko tämä kaikki on merkkinä tulevasta ylikunnosta tai sitten vaan olen yksinkertaisesti tulossa uudelleen kipeeksi. Katsotaan mikä olo on huomenna, mutta luulen että mun kannattaa huominen vain levätä. Töihin siis normaalisti, muta lepoa töiden jälkeen.


Ainiin, melkein unohdin mainita, että kannattaa lukea uusimmasta Fit-lehdestä Jutan uusi kolumni, jos Bikini Fitness kiinnostaa. Sieltä voi lukea myös mun alkuvaiheen ruokavalion ja treenit. Nythän nuo on jo muuttunut, mutta varmasti jollekkin voi hyötyä olla. :)






Uusin Fitlehti. Mun ruokavalio ja treenit. :)






Tanssii Tähtien kanssa Live!









Tanssii Tähtien Kanssa lähetyksen pukukoodi oli siisti/juhlallinen. Valitsin tuon ensimmäisen linjauksen. :)




2 kommenttia:

  1. Vitsit, mun piti tulla kans tonne Fitfarmin pt-päivään, mut hitto et oli pakarat nii kaameessa jumissa jalkapäivästä, että en oikeen ees pystyny kävellä. Ens kerralla sitten! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Voi vitsi! Ois ollu kiva tavata! Ens kerralla sitten!

      Mäkin olin ihan poikki tuolla, mutta pakko oli mennä. :D

      T. Johanna

      Poista