tiistai 10. syyskuuta 2013

Maanantain jalkatreeni

Eilen oli normaali työpäivä ja aamulla olin vähän maanantaifiiliksissä mutta onneksi pienen aamukohmeen jälkeen päiväkin näytti valoisammalta.


Töiden jälkeen lähdin taas mun toiselle tutustumiskäynnille Leppävaaran Fressiin. Vuorossa oli jalkatreeniä. Niin kuin aikaisemmin kirjoitin, että omalla salille on aika kehnot jalkalaitteet, joten odotin innolla (kauhulla) tulevaa treeniä.

 

Maanantain jalkatreeni:

 

Supersarja 1

 

Jalkaprässi ylös kapealla jalka asennolla 5 x 8 x 150 kg

 

Lantion nostot 5 x 10 x 40 kg

 

--

 

Jalkaprässi leveällä jalka asennolla (eri laite kuin aikaisempi) 3 x 150 kg, 2 x 8 x 100 kg

 

--

 

Etureidet laitteessa 5 x 10 x 40 kg

 

--

Jalkojen koukistus laitteessa maaten 4 x 10 x 30 kg

 

--

 

Pohkeet seisten laitteessa 15 x 90 kg, 15 x 100 kg, 15 x 110 kg, 15 x 120 kg

 

--

 

Treeni meni tosi hyvin. Toisessa jalkaprässiliikkeessä meinasin jäädä jalkaprässin alle. En yhtään huomannut miten hapoilla jalta olikaan supersarjasta ja muina miehinä latasin taas painot tappiin ja rupesin tekemään liikettä tosi syvältä niin kappas vaan eipäs nousukkaan ylös. Onneksi sain väkisin punnerrettua liikkeen jotta pääsin vähentämään painoja. Hävetti vähän, mutta minkäs teet. :D Pitää säästellä nää tappo jalkatreenit pt:lle niin on joku joka varmistaa.

 

Kun pääsin kotiin söin päivällisen ja rupesin katselemaan telkkaria. Oon ruutu.fi;stä katsonut Nashvilleä, joka alkoi viime viikolla nelosella. Oon aivan koukussa! Nyt oon valitettavasti katsonut jo koko tuotantokauden ja se oli mun mielestä sairaan hyvä! Nyt tuntuu hieman tyhjältä. :D Sarjan 2 tuotantokausi ilmestyy jenkeissäkin vasta 25 päivä. Harmittaa! Työkaverit on hieman ihmetelly miten mulla on ollut aikaa katsoa tässä koko tuotantokausi 4 päivässä kun olen ollut normaalisti töissä, tehnyt treenit ja kaikki arki hommat sekä remontoinut. :D

 

Tänään tiedossa posettelua ystävän kanssa.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti