keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Kevyttä treeniä

Tänään olin koko päivän normaalisti töissä. Koko päivän mua vaivasi lievä kurkkukipu ja oli vedoton sekä flunssanen olo. Olin kahen vaiheilla että menenkö salille vai en. Joskus treeni on helpottanut ja joskus taas pahentanut eli arpapeliä. Otin kumminkin riskin ja menin salille. 

Tänään oli viikon ns. kevyin treeni. Ei mennyt kuin noin 45 minuuttia. 


Keskiviikon treeni:

Triplasarja

• Vipunostot taakse 3 x 15 x 4 kg/käsi

• Vipunostos sivulle suorin käsin 3 x 15 x 4 kg/käsi

• Vipunostot eteen 3 x 15 x 4 kg/käsi

--

• Pystypunnerrus kp 3 x 8 x 12,5 kg/käsi

--

• Pystysoutu tangolla 3 x 10 x 22 kg

--

• Pushdown köydellä 3 x 10 x 24 kg

• Pushdown yhdellä kädellä 3 x 15 x 5 kg/käsi

• Etunojapunnerrus kapealla käsiasennolla 3 x 10 

• Vatsat jumppapallolla 4 x 20


Olo oli ihan hyvä treenin aikana ja kurkkukaan ei kauheasti vaivannut. Treeni meni hyvin ja olkapäihin sain tuntuman. Treeni oli kumminkin kevyt siihen mihin olen tottunut. 


Huomenna mulla on aivan kauhea jalkatreeni. Vedän Bullin tekemän jalkatreenin mun pt:n Mikon kanssa. Pelottaa ihan sikana! En tuu selvii hengissä!


Tsemppiä muille treeneihin!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti