tiistai 24. syyskuuta 2013

Vuoristorataa

Viikko starttasi eilen ihan normaalisti töiden parissa. Töiden jälkeen kiiruhdin postin kautta salille. 

Postissa mua odotti huippu yllätys mun sponsorilta Puhdas + Capsilta. Sain taas 3 kuukauden vitamiinit ja pääsen nyt testaamaan uutta vahvaa D-vitamiinia. Kiva viikon startti! Kaunis niiaus Puhdas + Capsille!


Postilta menin suoraan salille. Tällä kertaa en mennyt omalle salille, koska auto oli taas rikki ja mulla oli kiire, niin menin viereisen uimahallin salille.
Sali oli ihan ok ja sain siellä hyvin treenin tehtyä. Osan liikkeistä joudui tekemään "isojen poikien" -puolella eli voimasalissa, koska painot loppuivat toiselta puolelta kesken. Siellä sitten ähersin vähän isompien miesten keskellä. :D


Maanantain treeni:

• Ylätalja kapealla otteella 8 x 40 kg, 8 x 45 kg, 8 x 50 kg, 8 x 55 kg

• Alatalja leveällä otteella (vasta-ote) 10 x 60 kg, 10 x 65 kg, 2 x 8 x 85 kg

• Talja naruilla pullover 4 x 10 x 35 kg

• Ylätalja rusetilla 4 x 8 x 45 kg

• Kulmasoutu vinopenkissä kp 4 x 8 x 21,5 kg/käsi

• Hauiskääntö taljassa 4 x 8 x 30 kg

• Hauiskääntö mutkatangolla 4 x 8 x 22,5 kg


Uusi treeniohjelma meni hyvin. Haukkaan ja selkään sain kunnon tuntuman ja pidin koko treenin ajan mielessä Bullin neuvoja mulle: Ei hosumisia! Eli tahti oli tottakai ripeä, mutta vältin hötkyilyn eli keskityin liikkeeseen täysin, jotta se varmasti tuntuu oikeassa paikassa.


Treenin jälkeen tulin käymään kotona syömässä ja sitten lähdinkin uudelleen uimahallile, koska mulla alkoi siellä taas ystävän kanssa posetreenit. Treenattiin taas reilu tunti ja oli Kivaa!! Viime viikon kiropraktikko ja venyttely oli selvästi tehnyt tehtävänsä, koska aennot oli paljon luonnollisemmat kuin viime viikolla! Toivoa siis on!!


Tänään menin taas töihin, mutta tätä päivää häiritsi sairastapaus perheessä. En pystynyt keskittymään töihin ja lähdinkin perheen luokse sairaalaan kesken päivän. Kun sairastapauksia tapahtuu perhessä niin sitä muistaa itsekkin, että täällä ollaan kuolevaisia. Säikähdin aika pahasti, mutta onneksi nyt tilanne on tasaantunut ja perheen jäsen on päässyt takaisin kotiin. Tilannetta on kumminkin nyt tarkkailtava ja sormet ristissä toivon toipumista koko sydämmestä! Tiesin, että ei musta mitään hyötyä siellä sairaalassa ole, mutta mulla oli ihmeellinne tunne, että jos mä oon paikan päällä niin kaikki järjestyy. Tuntui siltä, että jos en ole paikalla niin kaikki ei mene hyvin. Aika outo "jumala-kompleksi", vai miksikö tälläistä nyt sanotaan. 


Mulla oli tänään varattuna iltapäivällä myös kampaaja ja mietin, että menenkö vai en mutta kun tilanne tasaantui niin päätin että menen. Mulla oli aika taas aivan ihanaan Hairspottiin Lauttasaareen. Hairspot on yksi mun huipuista sponsoreista kisamatkalla! 

Kun istuin kampaamon tuolilla niin mun poskia vaan helotti ja olin jotenkin hyperaktiivinen, mutta kumminkin uupunut. Johtui varmasti päivän tapahtumista.  Olo helpottui saman tien kun mun väri pestiin pois ja sain piiiiiitkän päähieronnan. Meinasin nukahtaa, tuntui niin hyvältä ja sain tosi hyvin nollattua koko päivän! 

Olin tosi onnellinen, että sain taas upean uuden tukan. Kirkastettiin nykyistä väriä ja värjätiin tyvi. Mulle tehtiin myös ihanat kiharat!

Hairspottiin oli tullut uusi hiustuotesarja KMS California ja mulle laitettiin tämän tuotesarjan tuotteita. Oli sen verran hyvät tuotteet, että ostin omaksi lämpösuoja/muotoilu-suihkeen! Tämän mun ostaman tuotteen nimi oli "Hot Flex Spray" ja se on lämpöaktiivinen, siinä on kosteussuoja ja lämpösuoja ja samalla sitä käytetään myös muotoiluun. 

Tosta koko tuotesarjasta (KMS California) löytyy ihan jokaiseen tarpeeseen omat tuotteet; Hair Stay, Free Shape, Hair Play, Tame Frizz, ADD Volume, Color Vitality, CurlUp, Silk Sheen, Moist Repair, Heah Remedy. Kannattaa käydä katsomassa lisää tietoa tuotteista: kmccalifornia.com ja näitä voi ostaa Lauttasaaren Hairspotista!   

Sain myös mukaani SP:n Repair Maskin, jota voin käyttää hiuksien hoitoon! Kerron siitä enemmän kun olen päässyt testaamaan! 

Kiitos Hairspot! 





Uimahallin Voimasali



Uusi treeneissä mukana kulkeva ekokassi!




Postin ylläri: Puhdas + Caps!








Posettelua

















Uusi Repair Mask; Kiitos Hairspot!




KMS Californian lämpö/muotoilu-suike!




Uus tukka :)








2 kommenttia:

  1. Hyvät voimat sulla selkälihaksissa kun tuollaisia painoja menee!

    Tsemppiä treeneihin ja voimia syksyyn muutenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka,

      Kiitos paljon! Selästä rupeaa löytymään jo voimaa jonkin verran, mutta olen myös huomannut että rippuu paljon laitteestakin. Jossain menee isommat painot ja jossain pienemmät. :)

      Kiitos tsempistä ja ihanaa syksyä!

      T. Johanna

      Poista