perjantai 22. marraskuuta 2013

600 Toiston Jalkatreeni


Eilen oli mulla taas viikon pisin päivä. Heräsin jo vähän yli viis ja söin rauhassa aamupalan ja lähdin kohti Kampin Motivusta. Mulla oli Mikon kanssa treenit heti aamusta kello 7 ja tarkotuksena oli treenata jalat. Tohon kellon aikaan epäilytti vähän, että mitäköhän tästä tulee. :D


Annoin Mikolle ihan vapaat kädet ja hän sanoi että tehdään kaksi eri supersarjaa jaloille niin että yhteensä tulee 600 toistoa. Mietin vähän aikaa, että onkohan tää ihan tosissaan ja kyllähän se oli. :D

Ideana oli, että ekassa supersarjassa tehdään ekalla kierroksella 50 toistoa ja sit 40 tostoa ja sit 30 jne niin, että ekalla kierroksella on vaan 10 toistoa. Ja sitä mukaan kun toistoja pienennetään niin painoja nostetaan.Toisessa supersarjassa tehtiin taas sama mutta toisin päin, eli aloitettiin lyhyillä toistoilla ja isommilla painoilla.  En taaskaan katsonut itse painoja vaan tein sen mitä käskettiin.



Torstain aamutreeni:

Supersarjana: 

• Pystypunnerrus jaloilla smithissä 50, 40, 30, 20, 10

• Maastaveto 50, 40, 30, 20, 10

Supersarjana:

• Loitontajat 10, 20, 30, 40, 50

• Lantionnostot 10, 20, 30, 40, 50


Yksinkertainen, mutta pirun tehokas treeni. Mun peppu oli aivan tulessa! Vaikka oli aamutreeni niin silti se meni tosi hyvin ja reidet oli todella rikki treenin jälkeen.


Treeneistä menin suoraan töihin ja tein normaalin työpäivän. Työpäivän jälkeen mulla oli aika taas Ihanaan Hyvinvointi Suloon. Laitan siitä myöhemmin taas tarkempaa kertomusta että mitäs siellä mulle tällä kertaa tehtiin. :)


Sulon jälkeen menin taas tanssiryhmän treeneihin ja siellä kerrattiin taas meidän koreota. Otin taas tosi iisisti, koska olin vaan niin rikki. 


Perjantaina mulla oli välipäivä salista koska mulla hieman pidempi työpäivä. Työpäivä oli kiireinen mutta antoisa. :) Pääsin myös työskentelemään ihanan  Satu Tuomiston kanssa.











Mukavaa viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti