torstai 14. marraskuuta 2013

Sinkku

Keskiviikkona pääsin treenaamaan taas Mikon kanssa. Treffattiin Kampin Motivuksella viideltä. Tehtiin yhdessä  koko yläkropalle tarkotettu treeni. (Ja jos joku ajattelee miten tää liittyy tuohon otsikkoon, niin ei liitykkään, lueppas loppuun asti. :D)


Mulla on viikossa aina kolme yläkroppatreeniä ja kaksi alakroppatreeniä ja yksi noista yläkroppatreeneistä on tarkotettu useammalle lihasryhmälle. 


Keskiviikon treeni:

Supersarjana

• Kulmasoutu tangolla 

• Maastaveto

• Veto alataljassa

--

Supersarjana

• Rinnalleveto ja pystypunnerus

• Vipunostot suorin käsin sivulle

--

• Hauiskääntö alataljassa

• Ojentajat ylätajassa

• Hammer kääntö kp

• Ojentajat "hiihtäjä liikkeellä"


En taaskaan muista painoja, koska ei tarvinnut itse niistä huolehtia. Toistoihinkaan en kiinnittänyt huomiota kun tein sen minkä käskettiin. :)


Edellisen päivän olkapäätreeni verotti aika hyvin tossa olkapäille tarkotetussa supersarjassa. Vipunostojen jälkeen mun piti vielä nostaa kädet sivuille ja painaa niitä ylös, kun Mikko painoi niitä alas. Tää sattu ihan sikana! Olkapäiden jälkeen en pystynyt nostamaan edes käsiä ylös. 

Treeni meni tietenkin todella hyvin niin kuin aina menee pt:n kanssa. 


Treenin jälkeen menin kahvittelemaan kaverin kanssa ja söin samalla "piilossa" mun muovikulhosta jauhelihaa ja spagettia...kylmänä. HYI! Ensimmäistä kertaa söin ruokani kylmästi kylmänä. Ei ollut herkkua! :D Kiva oli nähdä kaveria ja vaihtaa taas kuulumisia.  Jos mulla olis enemmän aikaa niin ihana ois nähdä ystäviä useamminkin. Aina tulee niin hyvä mieli. :)



Oon saanut leikkiä nyt sinkkua muutaman viikon. :D Tää kuulostaa pahemmalta mitä tää on. :D

Mulle sattu aika hauska juttu. Muutama viikko sitten kerroin täällä blogissa kuinka mua oli pyydetty treffeille ja olin todella otettu ja kauniisti kieltäydyin kutsusta. 

Olen siis kihloissa, ollut jo jonkun aikaa (6 vuotta!) ja mulla on ihana kihlasormus joka on kuulunut mun edesmenneelle mummille. Se on ollut mulla tosiaan sormessa kuusi vuotta ja ei ole aiheuttanut mitään reaktiota mun ihossa aikaisemmin. 

Noh, nyt heti seuraavana päivänä mun ihka ensimmäisen treffikutsun jälkeen mulle tuli mieletön ihottuma nimettömään ja siitä lähtien en ole sormusta voinut pitää. 

Sormessa on vieläkin punanen jälki sormuksesta. Uskomatonta. Joko se mies oli noita tai tämä on joku psykosomaattinen oire, joka on puhjennut treffikutsusta. :D Hyvähän tässä samassa on todeta, että eipä ole niitä treffikutsuja sadellut ilman sormustakaan yhtään sen enempää. Hyvä pitää jalat maassa ja olla tietoinen omasta markkina-arvosta. :D 



Tossa se näkyy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti