tiistai 5. marraskuuta 2013

Viikon startti

Viikko alkoi eilen väsymyksen merkeissä. Olin maanantaina aamulla todella väsynyt ja olin nukkunut tosi huonosti edellisen yön. Oli kunon liskojen yö. Aamulla tuntui ettei silmät vaan pysy auki. Onneksi työpäivä meni kumminki hyvin vaikka taistelin koko päivän väsymystä vastaan. 


Töiden jälkeen menin käymään kotona kahvilla ja menin salille tekemään viikon ensimmäisen treenin. Mietin salille mennessä, että tulenkohan pysymään hereillä. 


Maanantain treeni:


Supersarja

• Ylätalja vastaote 4 x 8-10 x 41 kg

• Kulmasoutu tangolla 10 x 40 kg, 10 x 45 kg, 2 x 10 x 47,5 kg


Triplasarja:

• Tasapenkki 2 x 8 x 10 kg/käsi

• Vipunostot vinopenkissä 2 x 15 x 4 kg/käsi

• Vinopenkki 2 x 10 x 10 kg/käsi


Supersarja

• Vipunostot sivulle suorin käsi 4 x 15 x 5 kg / käsi

• Pystypunnerrus 4 x 8 x 17 kg


• Vipunostot taakse 3 x 15 x 4 kg/käsi


Supersarja

• Hauiskääntö istuen 4 x 10 x 7 kg/käsi

• Ranskalainen Punnerrus tangolla  8 x 25 kg, 10 x 22,5 kg, 10 x 22,5 kg, 15 x 20 kg

--

• Hauiskääntö z-tangolla 3 x 6 x 25 kg



Treeni meni väsymykseen nähden tosi hyvin. Olin aivan yllättynyt miten jaksoinkin vääntää loppuun asti. :) Kiva oli myös treenata uusissa salihousuissa, jotka saapuivat eilen postissa. Mun ystävä oli ostanut nämä jo aiemmin mutta mun oli pakko saada samanlaiset. :) Mun kaverilla on aina ihania salivaatteita (http://misspensamiento.blogspot.fi) ja itse meen aina melkein samoissa treenivaatteissa. :)


Tänään mulla oli ensimmäinen käynti Sulossa! Siitä lisää huomenna. :)









Uudet salihousut!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti