tiistai 12. marraskuuta 2013

Nälkä!

Eilen mulla oli välipäivä salista ja käytin ajan hyödyksi kokkaamalla taas viikon ruuat valmiiksi. Tein tällä kertaa jauhelihaa koko viikoksi ja ostin myös muutaman tonnikalapurkin jota voin vetää sitten lounaaksi. Menin eilen nukkumaan jo 21.30, jotta sain hyvät yöunet. Valmentaja on painottanut, että mun pitäs nukkua mahdollisimman paljon. :)


Tänään töiden jälkeen oli taas salitreenin vuoro. Mulla oli vieläkin kipeänä kädet lauantain pt-päivästä mutta silti jaksoin tänään todella hyvin. 


Tiistain treeni:

Triplasarjana:

• Vipunostot suorin käsin sivulle 2 x 15 x 5 kg/käsi 2 x 12 x 6 kg/käsi

• Vipunostot suorin käsin eteen 5 x 15 x 5 kg/käsi

• Vipunostot taakse 4 x 15 x 4 kg/käsi

--

• Pystysoutu 4 x 15 x 19,5 kg

• Pystypunnerrus 3 x 12 x 9 kg/käsi

• Ojentajat ylätaljassa naruilla 3 x 15 x 27 kg

• Ojentajat ylätaljassa push down yhdellä kädellä 3 x 15 (30 sek palautus)


Tänään treeni meni todella hyvin. Olkapäissä poltti kunnolla ja voimaa oli tosi hyvin. Empä muista milloin oisin voinut tehdä 12 toistoa 6 kilolla per käsi suorin käsin. 

Poikaystävä oli pystypunnerruksessa varmistamassa ja auttoi pari viimeistä toistoa joten polte lihaksessa oli todella kova. 

Ojentajat oli kipeenä lauantaista joten ne hapottu aika nopeasti. 


Salin jälkeen äiti tuli käymään kahvilla ja empä muista milloin mulla ois ollut aikaa kahvitella äidin kanssa, joten kiva oli nähdä välillä mammaakin. :) Äiti sanoi että lihakset alkaa jo näkmään. :)


Sain tänään myös ihanan puhelun. Mun 4 vuotias kummityttö soitti ja sanoi että sillä on mua ikävä. Voooi! <3 Mullakin on kyllä ikävä häntä. 


Tällä viikolla on taas paljon ohjelmaa; posetusta, treenejä, sukulointia, vip-iltaa, hierontaa, tanssia jne. :D Huh. 


Muita fiiliksiä tältä päivältä; Nälkä, nälkä, nälkä. Mulla on koko ajan nälkä. Ja se vaan kovenee koko ajan. :) Pelottaa ihan se diettivaihe. 


---> Nyt maitorahka ja eilinen Walking Dead! Kivaa iltaa!! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti