maanantai 25. marraskuuta 2013

Kasvohoito ja Elämäni ensimmäinen jalkahieronta Hyvinvointi Sulossa


Viime torstaina pääsin käymään taas ihanassa Hyvinvointi Sulossa. Mulla oli aika varattuna kasvohoitoon ja elämäni ensimmäiseen jalkahierontaan. Olin hieman ajoissa liikenteessä ja kun saavuin Suloon niin mulla oli vähän omaa aikaa. Ihana oli istuskella hetki, rauhoittua kiireisen työpäivän jälkeen ja syödä välipala. Sellainen oma hetki. Olo oli taas kuin kotona. :)

Kun oma aika koitti niin menin hierontapöydälle makaamaan mahalleen ja Sulon Annastiina aloitti hieronnan. Sain taas muuten toisen jalan päälle sellaisen lämpötyynyn lämmittämään lihaksia. 

Hieronta tuntui ihanalta ja Annastiina koko ajan kertoi miltä jaloissa tuntuu ja onko ne jumissa vai ei. Hän myös koko ajan kysyi, että sattuuko mikään jne. 

Takareidet ja kankut mulla oli aika jumissa ja niitä nyt hieroiltiin jonkin verran. Ideana kumminkin oli, että hieronta olisi enemmän palauttava kuin, että väkisin runnitaan niitä auki. Oli ihan mieletöntä kuulla, että sieltä löytyy jo lihastakin. Annastiin asanoi, että takareisissä ja kankuissa tuntee lihassäikeet ja tuntuu että siellä on tosiaan jo lihasta. 

Valmentajahan sanoi mulle ekassa tapaamisessa, että peppu on sen verran pehmee, ettei tiedä mitä sieltä alta paljastuu. :D Joten laitoinkin heti viestiä koutsille että pehmeyden alta löytyy lihasta! Halleluja!

Hieronta oli aivan täydellinen. Extrana multa hierottiin myös käsiä, jotka myös oli hieman jumissa. Annastiina kokeili myös hieman mun hartioita, että missä kunnosa ne on sitten edellisen hieronnan. Hartiat oli jo paremmat kuin viimeksi. Eli kyllä se hieronta ja kehonhuolo vaan kannattaa! 


--

Hieronnan jälkeen mulla oli aika Marialle joka teki mulle kasvohoidon. Tehtiin ihan mekaaninen ihonpudistus ja sain rauhoittavan ja kosteuttavan naamion. 

Maria kertoi koko ajan mitä hän tekee nyt ja miten se vaikuttaa mun ihoon. Kuuntelin todella mielenkiinnolla ja hyvähän se on oppia kaikkea uutta! 

Itselle tulee ainakin sellainen olo kun kerrotaan tarkasti mitä tehdään ja miten se vaikuttaa, että sitä oikeasti on ammattilaisten käsissä. 

Nyt kun mulla on vielä antibiottikuuri tuohon akneen niin otettiin aika rauhallisesti ton ihon kanssa. Sitten kun kuuro loppuu niin voidaan ottaa vähän vahvemmilla aineilla.

Samalla multa värjättiin ja muotoiltiin kulmakarvat. Niistä tuli just sellaiset kun halusin!

Seuraavana päivänä hoidosta iho oli ihanan kirkas ja pehmeän tuntuinen, yksi kaverikin sanoi mulle että iho näyttää paljon paremmalta. 



Sain heiltä myös mukaan huippulaadukaat ihonhoitotuotteet. Merkki on sellainen kuin Nimue Skin Technology. Sain seuraavanlaisia tuotteita:


Cleansing Gel Lite puhdistusgeeli 

Tämän tarkoitus on puhdistaa mun iho hellävaraisesti ja samalla rahoittaa sitä. Tää geeli uudistaa ihoa hellävarasesti ja siinä on E-vitamiinin esteri, joka ennalta ehkäisee ikääntymistä.


Conditioner Lite hoitoneste

Tämä on ihoa rahoittava ja kosteuttava hoitoneste, joka myös rauhoittaa ja uudistaa ihoa hellävaraisesti. 


Moisturiser Lite hoitovoide

Tämä tehokosteuttaa mun kuivaa ihoa ja samalla tasoittaa ihon pintaa.


Active Regulator hoitotiiviste

Tämä on öljytön hoitotiiviste, joka tasapainottaa ja vahvistaa ihon pintaa.



Oon niin innoissani näistä tuotteista! Uskon, että mun iho tulee olemaan paljon paremmassa kunnossa nyt kun mulla on ammattialiset auttamassa ja vielä näin hyvien tuotteiden kanssa!

Kiitos taas kovasti Hyvinvointi Sulon Marialle ja Annastiinalle sekä Nimuelle! 












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti