perjantai 1. marraskuuta 2013

Uusi yhteistyökumppani; Hyvinvointi Sulo

Olen todella onnellinen, että olen saanut uuden mahtavan tukijan mun matkalle kohti kisalavoja.

Hyvinvointi Sulo on helsinkiläinen hoitola, josta saa niin kauneuteen kuin hyvinvointiin ja kehonhuoltoon liittyvät palvelut. Heidän palveluihin kuuluu esimerkiksi kasvohoidot, sokeroinnit, ripsienpidennykset ja hieronnat.  Ja tämä on vaan murto-osa heidän tarjonnasta. 

Itse elän niin hektistä aikaa tällä hetkellä, että musta on mahtavaa, että mun ei tarvitse varailla aikoja useasta eri paikasta vaan saan kaikki mun tarvitsemat palvelut yhdestä osoitteesta.  


Olen todella otettu ja kiitollinen, että Hyvinvointi Sulo halusi lähteä kumppaniksi kisavuoden ajaksi. Tämä helpottaa mun elämää todella paljon ja tästä on suuri apu koko projektissa. Nyt voin rauhallisin mielin olla stressaamatta mua aina vaivaavasta ihosta sekä lihasjumeista. Käytännössä heidän ansiosta pystyn keskittymään 110 % kisaprojektiin ja he pitävät huolen siitä, että kehtaan liikkua myös ihmisten ilmoilla ja lihakset palautuu niin kuin pitäisi. :) Itsestä huolta pitäminen on nimittäin aika haastavaa arjen ja treenien keskellä.

Kiitos paljon Hyvinvointi Sulon Annastiinalle ja Marialle!

Käykäähän kaikki katsomassa heidän hienot verkkosivut ja samalla tutustumassa heidän palveluihin; http://www.hyvinvointisulo.fi/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti