perjantai 1. marraskuuta 2013

Elossa Ollaan

Noniin, nyt aletaan olla voiton puolella! Oon siis koko viikon ollut sairaslomalla ja kipeänä kotona. Kuten viimeksi kirjoitin niin kaikki alkoi viime sunnuntaina oksennustaudilla ja siitä lähtien mulla on ollut todella kuvottava ja outo olo. Oksennellu sillon tällön ja ruoka ei ole maistunut. Vähänkin jos olen ollut pystyssä niin huono olo on vallannut kehon.

Eilen sitten menin vasta lääkäriin ja lääkäri totesi, että mulla on ruokatorvi tulehtunut ja ärtynyt josta huono olo johtuu. Sain tosi vahvat happosalpaajat 100 päivän kuurina ja nyt on jo vähän parempi olo. Päivällä tänään oli aika hyväkin olo jo, mutta iltaa kohti taas vähän pahentunut. Nyt pitää malttaa vaan. Lääkäri sanoi, että aika nopeasti lääkkeiden pitäisi onneksi auttaa. 


Harmittaa, että koko viikko on mennyt penkin alle niin treenien kun syömisienkin suhteen. En ole ruokavaliossa lipsunut herkkuihin, mutta en ole voinut syödä aina päivällistä vaan olen syönyt maitorahkan sen sijaan ja esim. olen juonut ylimääräistä mehukeittoa, koska vatsassa ja ruokatorvesasa on tuntunut niin inhottavalta, että se mehukeitto kylmänä on hyvin "viilentänyt" ruokatorvea. Olen myös syönyt esim. ylimääräisen proteiinipatukan. 

Vettä olen juonut mitättömän vähän ja sen takia keho on alkanut kerätä nestettä. Oon ihan turvoksissa ja aineenvaihdunta on hidastunut huomattavasti. Nyt pakko viikonlopun aikana taas väkisin vaan juoda sen 3-4 l päivässä niin ensi viikolla kehokin voisi jo paremmin. 

Koko viikkoon en siis ole tehnyt yhtään mitään. Olen maannut sohvalla ja katsonut uusinta tuotantokautta Gossip Girl:iä (taas yksi mun huonoista ja noloista mieltymyksistä). Nyt pidän sormia ristissä, että jos olo vaan sallii niin huomenna yritän päästä jo salille. 


Ainiin, kyllä mä yksi ilta pääsin käymään kampaajalla. Mulla oli aikoja sitten varattu aika Lauttasaaren Hairspottiin ja en halunnut sitä perua vaikka olinkin aika huonovointinen. Ihana oli päästä taas laittamaan tukka kuntoon. Multa värjättiin taas tyvi sekä leikattiin kuivia latvoja pois. Tehtiin myös tehohoito hiuksille ja käynnin jälkeen tukka oli taas ihanan sileän tuntuinen sekä väri oli tosi hyvä! En kyllä ikinä enää värjää itse tukkaa! Iso kiitos HairSpotin tiimille! :)





Uusi tukka! (Hairspot) www.hairspot.fi





Vettä, vettä, vettä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti