perjantai 29. marraskuuta 2013

Lepoviikko ja Kaunistumista HairSpotissa

Lepoviikko on mennyt yllättävän hyvin. Oon nukkunut toooosi pitkiä yöunia ja vielä päiväuniakin. Eli unta oon ainakin saanut tarpeeksi. Huomaa, että lihakset ainakin alkaa palautuu ja oon ollut muutenkin nyt loppuviikosta energisempi kuin normaalisti. Tämä energisyys on sitten purkautunut ylimääräisenä sosialisoitumisena ihan kotona. Poikaystävä on välillä jopa huomauttanut että puhun aika paljon. :D


Noh siinä ne hyvät uutiset. Huonompia uutisia tän vatsaongelman kanssa, että edelleen mulla vatsa on tosi kipeä ja mitään ei ole selvinnyt. Kävin tänään ylävatsan ultrassakin ja mitään ei löytynt. Mulla on ihan koko ajan sellainen tunne vatsassa, että vatsalaukku ois tulessa ja ruokatorvea puristais joku panta ja kylkeen sattuu. Todella inhottava tunne. Liikkeessä vaan pahenee ja kun syön tai juon niin sattuu. Töissä olen onnekksi voinut olla, mutta kaikki ylimääräinen on todellakin ylmääräistä.

Oon nyt yrittänyt asennoitua tän kanssa, että tälle ei voi nyt mitään ja kipu on vaan kipua. Ensi viikolla aion mennä treenaamaan vaikka kipu pysyisi samana. Uskon, että on mahdollista pystyä treenaamaankin jos vaan asennoituu oikein ja on tottakai vähän varovaisempi kuin normaalisti. Joillakin on paljon pahempia sairauksia ja kipuja ja hekin pystyvät treenaamaan niin uskon, että minäkin pystyn jos vain yritän. Mulla on tiistaina puhelinaika lääkärille ja aion kysäistä, että voisikohan tämä olla vatsakalvon tulehdus. 


Työviikko on mennyt nopeasti ja tässä vähän tiivistettynä mitä muuta nukkumisen ohella oon tehnyt. 

Maanantaina ja tiistaina tosiaan nukuin ja nukuin, mutta keskiviikkona oli työpäivällinen ja mentiin työporukan kanssa ravintolaan syömään. Mulla oli kokille taas valmiina lapulla mun ruokavalio ja sainkin ihan ohjeiden mukaisen ruuan. Hyvää oli! Mukavaa oli tutustua myös työkavereihin vähän enemmän. :)

Torstaina mulla etäpäivä ja sain hyvin rästihommia tehtyä.

 Työpäivän jälkeen menin Hairspottiin ja he taas pelasti mun tukan! Tyvi oli taas tummunut sen verran, että tukka näyti koko ajan likaselta. Menin sinne etäpäivän jäljiltä pipo päässä ja totesin heti alkuun, että en oo muuten tänään harjannut hiuksia. :D



Laitettiin taas väriä tyveen sekä vähän värinaamiota kirkastamaan mun vaaleaa tukaa, joka helposti taittaa keltaiseen. Mä haluaisin, että se olis juuri sellainen puhdas valkoinen, joka taittaa vähän hopeaan. :)

Laitettiin myös latvoihin tehohoitoa ja lopuksi kiharrettiin vielä mun tukka. Huippupalvelua taas kerran ja tukasta tuli taas juuri sellainen kun halusin! :) Jos haluaa vähän piristystä pikkujouluihin niin suosittelen, että kannattaa käydä Hairspotissa vaikka muodon muutoksessa tai vaikka vain ottamassa juhliin kiva kampaus. 

Mukaani lähti taas huipputuotteita! Ostin kunnon hoitoaineen sekä naamion, joka taittaa keltaista pois. Näin mun hiuksien väri säilyy kirkkaana mahdollisimman pitkään. Sain myös testaukseen uuden tuotteen joka nopeuttaa hiuksien kuivaamista. Se menee heti huomenna testiin!! :)

Kiitos mielettömösti Hairspotille upeasta tukasta ja hyvistä tuotteista!


Kampaajan jälkeen menin tanssikoululle (vaikka lepo viikko olikin). Mun oli pakko päästä tunniksi treenaamaan meidän esityskoreota. Meillä on esitys ensi viikon perjantaina ja tän takia nää treenit oli pakko käydä vetämässä. Vatsakivusta huolimatta, treenit meni ihan hyvin.

Mukavaa viikonloppua! :)



KMS California / Free Shape




SP / Repair Conditioner ja KC Professional / Color Mask Silver










Tässä keskiviikon asua. Huom tukka ennen kampaajaa. :)


2 kommenttia:

  1. Ihanat uudet hiukset!! Voi tota vatsaa, eihän toi normaalia ole jos se kipuilee vaan koko aika? Sano, että vaadit parannuslääkkeet!

    Kohta mähdään, enää reilu kolme viikkoa <3 Pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo ei oo yhtää kiva tää vatsa homma. Nyt onneksi vähän parempi jo. :) Vaadin jotkun lääkkeet heti ti! Kohta nähään! <3

      Poista