tiistai 26. marraskuuta 2013

Pakkolepoa!


Kuten aikaisemmista päivityksistä on voinut huomata, että väsymys on painanut ja stressiä on ollut normaalia enemmän. 

Eilen laitoin valmentajalle viestiä ja kerroin tästä väsymyksestä, mun vatsa ongelmasta ja siitä etten oo viime viikolla kerennyt treenata ihan ohjeiden mukaan sekä siitä, että en oo muutamaan päivään voinut vatsan takia syödä ohjeiden mukaan. Laitoin myös kevennyksenä sen että hieroja oli löytänyt mun pepusta ja jaloista lihaksia! :D

Valmentaja vastasikin hyvin nopeasti, että stressi on pahinta mitä keholle voi tapahtua, sillä se on rasvaa lisäävä sekä lihasta purkava tila. Mulle tuli suora käsky, että tällä viikolla en saa treenata yhtään ja mun pitää oikeesti levätä ja kunnolla. Ruokavaliota mun tulee yrittää noudattaa mahdollisimman tarkasti, mutta tarvittaessa voin vähän säätää sitä tekemällä esim. rahkapohjaisia pirtelöitä/sheikkejä, jos en saa ruokaa alas. 

Valmentaja vastasi mun kevennykseen pepun ja jalkojen lihaksista vaan että "Kyllä sulla onkin lihaa, nyt vaan opetellaan huilaamaan niin kohta sitä on enemmän". :D


Eli tämä viikko on sitten omistettu levolle. Tänään mulla on ollut jo huomattavasti parempi olo kuin eilen, joten tää ilta onkin mennyt sormia pyöritellessä. Mitäköhän tosta loppuviikosta tulee. :D

Tiedostan kumminkin todella hyvin, että kroppa nyt vaatii tota lepoa ja en missään nimessä uhmaa valmentajan käskyjä vaan meen juuri niin kuin hän neuvoo. :)


Treenatkaa te muut tällä viikolla sitten munkin puolesta! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti