maanantai 25. marraskuuta 2013

Viikonlopun kuulumisia

Lauantaina olin töissä koko päivän ja päivä oli kiireinen mutta silti ihan huippu! 

Työpäivä loppui siinä puoli kahdeksan maissa illalla, jonka jälkeen menin käymään kotona. Jalat oli ihan rikki ja huilasin kotona hetken verran. 

Mun rakas ytsävä oli joensuusta käymässä ja hän oli jo ulkona ystävien kanssa. Lähdin kotoa siinä kymmenen maissa ja treffasin kaverit Helsingin Molly Malonesissa ja oltiin siellä hetki, josta jatkettiin Bakersiin. Itse olin tuttuun tapaan taas vesilinjalla. Tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Lähdin kotiin siinä puol kolmen maissa. Olin tossa vaiheessa ollut jo hereillä sellaiset 20 tuntia ja silmät oli ihan ristissä. Mulla oli myös outo olo mutta luulin sen johtuvat siitä väsymyksestä.

Sunnuntaina heräsin 11 maissa ja mun tämä ystävä joensuusta tuli viettämään aikaa mun luokse. Katsottiin yhdessä elokuva. Mulla outo olo vaan paheni ja sitten mulla alkoi todella paljon sattumaan vatsalaukkuun ja ruokatorveen. En voinut kävellä suorassa ja istuminenkin oli tuskaa. Mun kaveri pakotti mut lähtemään päivystykseen ja hän tuli mun mukaan kun mentiin sitten Peijakseen. Siellä sitten menikin se ilta. Yhteensä joku 4 tuntia. 
Multa otettiin kaikki mahdolliset verikokeet, verenpaine, jne ja kaikki ne oli kunnossa. Lääkäri antoi diagnoosiksi stressistä johtunut vatsalaukun ja ruokatorventulehdus. Sain siihen tarkoitettua kipulääkettä sekä vatsahapposalpaajia sekä vatsaa ja ruokatorvea suojaavaa litkua. Jos näillä ei lähde parantumaan niin mun pitää mennä tähystykseen. Onneksi kaveri oli mukana ja aika kului nopeasti. :)

Uskon että tää varmaan johtui tästä mun megakiireisestä viikonlopusta ja tästä viikosta. Oon tehnyt tosi paljon töitä ja yrittänyt treenata siihen päälle. Mulla ollu tällä viikolla niin kova kiire että treeneistäkin olen joutunut jonkun verran luistamaan. Eilen ja tänään en ole voinut syödä täsmälleen ohjeiden mukan, koska vatsa on niin kipeä. Alas on mennyt vain maitorahkaa, mehukeittoa ja puuroa ja ihan vähän kanaa. Menin sunnuntaina nukkumaan jo seitsemän jälkeen kun vaan olin niin poikki.

Laitoin jo valmentajallekkin tilannetietoa ja vähän kysymystä, että voisinko pitää kevennetyn viikon tällä viikolla, koska olen vaan niin rikki. 

Nyt jään odottelemaan valmentajan ohjeita tälle viikolle. Töissä olin normalisti tänäänkin mutta treeneistä joudun nyt luistamaan tämän takia.


Kävin eilen muuten vaa'alla ja mun paino on pudonnu takas siihen 68 kiloon. Se nimittäin vähän nousi tossa kun ruokamärää kasvatettiin. Jee! :)

Kivaa viikkoa kaikille!





Töissä. :)







Rakas ystävä Heidi ja mä. Näytän ihan teiniltä! :D



Aamuvatsa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti